avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 569 soluții astăzi
Forum Activitate ContTemporar

Activitate ContTemporar

Sau dupa caz faptul ca pur si simplu am emotii la examen? Credeti cu sinceritate ca proba practica actuala este bine-gandita? 30 de minute de mers cu 20 km/h printre stradute in care te rogi sa nu iasa un pieton de dupa in colt care sa te "pice". Scoala de soferi te pregateste pentru a lua examenul, nu pentru a conduce. Credeti ca n-am luat cate ore s-a putut? Oh ba da, am luat, doar ca mi se spuna dupa examen "bai tu conduci bine, dar esti cam agitat asa, mai incearca o data". Politisti care aleg daca dau permisul pe motive care sunt oricum mai putin obiective.

Insa da, pot sa inteleg de ce e imoral din punctul vostru de vedere sa imi dati sfaturi.
Sarbatori fericite
Salut tuturor,

Sunt student in strainatate si am picat de 3 ori examenul de traseu. Fiind plecat mult timp din tara, scoala mea de soferi a expirat; mai dureaza ceva sa o refac ca sa ma pot reinscrie pt examen. O sa recunosc faptul ca imi place sa conduc si mai ies din cand in cand noaptea prin oras cu masina, cu Waze-ul deschis, incet si cuminte, circuland in conditii legale - ma rog, facand abstractie de faptul ca nu ma aflu in posesia documentului in cauza. Scopul postarii este unul destul de simplu - vreau sa stiu cum sa ma comport optim atat in interactiunea cu politistul în cazul nefericit in care sunt tras pe dreapta cat si in demersurile legale care ar urma. Nu am nevoie sa stiu de ce e iresponsabil ce fac si de ce imi asum un risc inutil - daca doriti sa raspundeti cu ceva in ideea asta, nu vreau sa o aud. Ca sa raspund in avans la o intrebare care inevitabil va veni, am vazut in fata ochilor cum doi oameni care nu aveau nici un fel de control asupra masinii au luat examenul si daca sistemul considera ca ei sunt pregatiti si nu prezinta un pericol in trafic atunci o sa fiu destul de arogant sa spun ca nici eu nu prezint. Mi-ar placea insa sa stiu cum ar aborda