Buna ziua. Recent am cumparat un autoturism nou de la o reprezentanta din Brasov. Dupa semnarea actelor am intrat in posesia masinii, care avea zgarieturi fine pe vopsea si pe cateva ornamente de plastic, o gaura in mocheta din portbagaj si o pata pe plafon. I-am instiintat pe cei de la reprezentanta, dar acestia au sustinut ca nu stiau de aceste defecte. Initial au vrut sa imi ofere o reducere de 10% la revizii. Am acceptat doar verbal, nu am semnat niciun act. Sistemul de navigatie nu il pot folosi pentru ca nu pot conecta telefonul prin cablu. Am avut android dar cei de la reprezentanta mi-au apus ca stiu de problema aceasta. Mi-am schimbat telefonul cu un ios Iphone 6s, care surpriza nici acesta nu se poate conecta la tableta masinii. Mai nou, mi s-a aprins martor de airbag in bord. Urmeaza sa las masina in reprezentanta pentru depistarea problemei. In cazul in care trebuie inlocuita o piesa, aceasta se va comanda si va exista o a doua oara cand masina va sta in service si voi fii pieton. In acest moment, masina are 800km parcursi. Ce ma sfatuiti sa fac? Exista vreo sansa sa ii pot obliga sa imi remedieze problemele de la vopsea, ornamente si mocheta? Sunt obligati sa imi dea masina de inlocuire, atata timp cat masina mea este la ei in service?