avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 411 soluții astăzi
Forum Activitate Anellym01

Activitate Anellym01

O firma a solicitat prin mail si telefonic catre alta firma, realizarea unui produs pe comanda (printarea unui tapet cu model custom), a primit o factura proforma in urma acestei solicitari si a achitat integral aceasta factura cu dovada platii trimisa pe mail catre prestator. Au aparut neintelegeri pe parcurs (la un print de test am concluzionat ca nu pot scoate culorile dorite) si am solicitat pe mail sa ni se inapoieze banii. Pe mail firma prestatoare a confirmat primirea solicitarii de retragere a comenzii dar la telefon, dupa 10 zile, mi-au spus ca au cheltuit banii trimisi si ca vor inapoia suma cand vor avea alte comenzi. Nu au dat un termen iar toata conversatia purtata cu ei a fost pe un ton lipsit de responsabilitate profesionala si morala, recalcitrant si tendentios. Nu exista un contract, doar factura proforma, dovada platii catre firma prestatoare si mailurile schimbate. Discutiile in contradictoriu s-au purtat doar la telefon. Cum putem proceda mai departe, din punct de vedere legal, pentru a ne primi banii inapoi?