avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 369 soluții astăzi
Forum Activitate mehigh996

Activitate mehigh996

Inregistrata unde? Am fost la ANAF, mi-au spus sa sun la ‘TelVerde’. Am sunat la sediul principal de la Constanta si mi s-a spus sa trimit reclamatia pe email. Am facut asta acum 1 saptamana si nu am primit nimic inapoi.. (imi e greu sa cred ca se va uita cineva peste email-ul meu).

Iulian Manea a scris:

Verba volant, scripta manent.

Hartiuta scrisa de mana sau scoasa la imprimanta, depusa si inregistrata e solutia.

Sunt stabilit de cativa ani in strainatate. Am venit in tara vara asta pentru a-mi repara problemele dentare, iar unchiul meu mi-a recomandat stomatologul lui despre care a spus ca e foarte prietenos si profesional.
Dupa primele sedinte cu Domnul Doctor, am ajuns la concluzia ca nu vreau sa mai continui cu acesta din cauza problemelor majore de igiena existente in cabinetul acestuia.
• Aici fac o paranteza pentru a explica despre ce fel de probleme e vorba: a refuzat sa foloseasca manusi, desi butona telefonul de fiecare data cand avea ocazia & stranuta in mainile pe care mi pe baga mie in gura, desigur, fara sa se le igienizeze in vreun fel (raspunsul acestuia, cand l-am rugat sa-si puna manusi, a fost: “E un singur doctor in cabinet aici, si stie sa isi faca singur treaba); ustensilele nu erau sigilate/igienizate si prezentau urme de sange de la pacientii precedenti, paharul de apa prezenta urme de sange si (nu ii cunosc denumirea exacta) tubul care dreneaza saliva l-a scos (in fata mea) din gura unui pacient, l-a rezemat de scaun si dupa ce m-am asezat eu pe scaun mi l-a bagat mie in gura, lucru care a pus efectiv capac si am refuzat sa mai merg la el.
L-am rugat pe domnul stomatolog sa imi elibereze bon fiscal pentru cei aproape 4000lei pe care i-am lasat in cabinetul
dansului iar acesta a avut efectiv o iesire nervoasa, si intr-un mod total recalcitrant m-a dat afara din cabinet spunand: “Baiatule, ce bon fiscal vrei? ca eu nu te-am vazut pe
tine in viata mea.”

Tin sa precizez ca toate sedintele cu acest domn doctor au fost inregistrate cu telefonul meu mobil (am recurs la aceasta metoda dupa ce l-am vazut cat de arogant si nesimtit era in primele sedinte, banuind ca se va ajunge la o situatie de genul asta).

Am fost la ANAF sa fac o reclamatie, doamnele de acolo mi-au spus ca nu e de competenta lor si ca mai bine sun la ‘TelVerde’ si ca gasesc numarul de telefon pe website-ul ANAF. La TelVerde nu pot decat sa inregistrez un mesaj de 3 minute in care sa explic situatia, dar eu as prefera sa fac o reclamatie scrisa undeva pentru a avea siguranta ca se vor lua masurile necesare in aceasta privinta, mai ales ca am inregistrarile vocale cu fiecare lucru pe care l-am
afirmat mai sus.
Am fost la OPC, mi s-a spus IAR ca nu e de competenta lor si ca trebuie sa reclam asta la ‘Sanatate Publica’

Cum ma puteti sfatui? Ce pot face in acest caz? Daca lucrarea facuta de Domnul Doctor e la fel de ‘profesionala’ ca atitudinea lui fata de mine si in perioada urmatoare vor aparea probleme, cum pot sa dovedesc ca ‘am fost la el in cabinet’ daca nu am
nici un bon fiscal?

Am atasat aici inregistrarea din dimineata zilei de miercuri (28.08.19) cand am fost si i-am
spus domnului doctor (dupa ce acesta a negat faptul ca ar fi avut probleme de igiena si mi-a spus ca trebuie sa imi cer iertare in fata lui) ca vreau bonurile fiscale.

[ link extern ]

Multumesc.
M.