avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 912 soluții astăzi
Forum Activitate ContSters57907

Activitate ContSters57907

Buna ziua stimati utilizatori ai acestui forum !
Sunt student la Facultatea de Drept din cadrul Universitatii Babes-Bolyai,Cluj-Napoca. Tocmai am terminat anul 1 si as dori ca acele cunostinte acumulate in acest an precum si cele care vor urma sa le pot macar intalni in practica in cadrul unei colaborari,ca munca de secretariat de exemplu, cu orice pers interesata care desfasoara activitate in domeniul juridic .
Daca exista persoane interesate astept raspunsurile dumneavoastra .
Va multumesc si o zi buna va doresc tuturor .
Răspuns la discuția Facultate de Drept...sau nu ?...
Ar mai fi o intrebare : Am inteles ca daca pici de doua ori examenul de admitere in barou nu mai poti profesa nicicum.Care au fost bazele acestor examene de licenta,de admitere in barou si bazele fac de drept in general , memorare cuvant cu cuvant dupa litera cartilor studiate,sau gandirea logica ?
...Da,da ,stiu ca va amuza aceste intrebari de inceput de drum :)
Răspuns la discuția Facultate de Drept...sau nu ?...
Ideea asta "sa faci ceea ce iti place" nu prea stiu daca are chiar asa adanci radacini in viata de zi cu zi . Tocmai acesta este si motivul pt care am deschis acest subiect : sa aflu daca as putea face ceea ce imi place ?! ...ma atrage profilul acesta,drept , dar ma intreb pe de alta parte ce sansa de reusita am in acest domeniu ... Asta in conditiile in care sunt multi care acorda sanse minime de reusita ,printre care studenti picati la examene cel putin in mod ciudat...
In calitate de viitor absolvent de colegiu si viitor student, am citit marea maj. a subiectelor din acest forum ce mi-ar fi putut oferi informatii utile pt alegerea ce urmeaza sa o fac.Facand lucrul asta,nu am ajuns decat sa constat o clara contradictie intre afirmatiile av. deja definitivati si a celorlate pers ce tind spre avocatura,deci nu m-a ajutat cu nimic,poate dimpotriva.