Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Am si eu o problema la angajatorul curent. Sunt angajat din 2016, octombrie. Intrucat mi-a fost schimbat PC-ul, nu mai am cererile de concediu pe 2016 si evidenta zilelor. Dar din 2017 pana in prezent, am salvat pe PC toate cererile de concediu, evidenta zilelor libere primite pentru deplasari si lucru in weekend (1 la 1). Dupa vacanta de anul acesta, intr-o discutie cu persoana care se ocupa de 1 an de HR-ul firmei, am ajuns sa vad ca firma considera ca mai am dreptul la mai putine zile de concediu, cu 5, fata de ce stiam eu. Mi s-a comunicat ca am trecut in 2019 cu minus 3 zile - desi in decembrie cand am depus cererea nu mi s-a comunicat asta. Am incercat sa gasim unde sunt zilele lipsa prin compararea evidentei mele cu ceea ce avea HR-ul, incomplet de altfe, intrucat HR-ul anterior, chipurile nu a lasat toate lucrurile in ordine. Mentionez ca avem pontaj electronic cu amprenta, dar HR-ul se plange ca nu are pontajele dinainte de 2018, august. Stiu ca pontajele si cererile de concediu sunt folosite la calculul salarizarii - pe care o facem cu o firma externa. Exista vreo modalitate legala, vreo cerere pe care o pot face in baza unei legi, sa imi fie puse la dispozitie toate cererile de concediu, concediu medical, pontajele si evidenta zilelor primite recompensa pentru deplasari de la angajare pana acum, astfel incat sa lamurim aceste diferente?