Va rog sa-mi recomandati o modalitate de a recupera taxa pt o rezervare anulata, dupa expirarea termenului de anulare gratuita. As putea sa fac o plangere la Parchet, pe motiv de posibila coruptie? Daca da, atunci catre care Parchet sa ma indrept? Ideea e ca as vrea sa evit sa dau in judecata operatorul economic, dar sa reusesc sa-mi recuperez suma oprita nejustificat.
Pe scurt, situatia de fapt este urmatoarea:
Am utilizat booking,com pentru a cauta o cazare in Mamaia. Am facut o rezervare la o pensiune care apare ca fiind in Mamaia. Adresa este eronata, avand codul postal al orasului Navodari si denumirea Mamaia. (sunt foarte multe cazuri similare- probabil un tertip de marketing) iar in descriere este mentionat ca se afla in partea de nord a statiunii Mamaia. Ulterior rezervarii, am observat ca pensiunea este situata efectiv in localitatea Navodari, Mamaia Nord, moment la care am procedat la anularea imediata a rezervarii efectuate, nedorind sa beneficiez de cazare intr-o alta localitate decat Mamaia.
Am apelat la ANPC (petitie respinsa) si la Ministerul Turismului (raspuns pozitiv + avertisment pentru operatorul economic). ANPC mi-a raspuns ca nu poate tine cont de raspunsul Ministerulului Turismului, avand atributiuni diferite…
In plangere am scris ca am anulat rezervarea pe motiv ca pensiunea declara ca se afla in Mamaia, desi e localizata in Mamaia Nord.