avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 355 soluții astăzi
Forum Activitate Ciolte-Marin Oana

Activitate Ciolte-Marin Oana

Buna seara. Va rog sa ma ajutati cu un raspuns(sfat)la urmatoarea situatie. Am achizitionat un pachet de 12 zile cazare+tratament+mancare in regim demipensiune(oricare 2 mese pe zi).Alta varianta nu era disponibila, decat cu mancarea inclusa. In prima zi am fost la micul dejun si am comandat o omleta cu slanina, care era cruda si arata ca si cum ar fi vomitat cineva in farfurie. Seara am comandat o salata Caesar, care era facuta intr-un castron de supa, cu citeva frunze de salata stricata, acoperite de multa paine prajita probabil dimineata, ca si guma(probabil tinea loc de crutoane), un ou fiert uscat, taiat cu muullta vreme in urma, 5 masline si cred ca maxim 3 bucatele mici de piept de pui. Cu mult sos de maioneza, nu vreau sa stiu din ce fel de tuburi. Am mai comandat cartofi aurii la cuptor cu rozmarin si am primit ceva ce seamana a cartofi refrigerati si pragiti de fff multe ori. Am sesizat problema la receptia hotelului si am cerut contravaloarea tichetelor valorice care le putem consuma doar in cadrul hotelului. Sa primim banii sa putem manca in alta parte, intru-cat nu putem accepta o astfel de mancare. Am facut o cerere scrisa catre managerul hotelului, si am cerut sa ni se faca o copie si sa ni se dea un nr.de inregistrare. Raspunsul a fost ca nu primim banii inapoi, dar vom fi insotiti de sefa de sala in fiecare zi la masa, ca asa ceva nu s-a mai intamplat, nu au mai primit astfel de reclamatii. Ce putem face in aceste conditii? Mai avem inca 10zile din acest sejur si mentionez ca mancam in afara hotelului, deoarece sunt indoielnice aptitudinile bucatarului si calitatea ingredientelor. Plus dupa ce faci o reclamatie, nu mai poti fi sigur de ceea ce ti se pune in farfurie. Mentionez ca raspunsul cu refuzul l-am primit verbal de la receptionera de servici. Multumesc anticipat.