avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 417 soluții astăzi
Forum Activitate onuttza

Activitate onuttza

Răspuns la discuția procedura inscriere in AEGRM
In contractul de garantie ar trebui prevazuta o clauza cu privire la intentia inscrierii in AEGRM sau este suficient ca datele din contractul de garantie privind debitorul, creditorul si articolele ce fac obiectul garantiei sa corespunda cu cele din avizul de garantie pt a nu fi considerata nula aceasta garantie?
Daca eu ca si creditor hotarasc inscrierea creantei in AEGRM trebuie sa aduc acest lucru la cunostina debitorului printr-un document semnat de el?
Firma la care lucrez este un punct de lucru iar sediul este intr-un alt judet. Administratorul punctului de lucru nu este angajat al firmei ci isi desfasoara activitatea de sef punct de lucru in baza unui contract de management. Seful punctului de lucru va avea nevoie de o procura autentificata pt a face aceasta inscriere?
In formularul "aviz de garantie" este prevazut un ID pt acest aviz. Acesta este ales de noi, in functie de anumite criterii, verificand inainte daca nu a mai fost ales acelasi ID sau se va repartiza de catre operator? De asemenea tot aviz se solicita nr de identificare al persoanei juridice in cazul in care acesta exista. Stiti la ce se refera acesta sau unde ar trebui sa se regaseasca? Eu nu am gasit nici o informatie cu privire la acesta.
Daca sediul firmei (specific din nou ca sediul este in alt judet) a mai colaborat cu un avocat, in cazul in care acesta este operator AEGRM, putem apela la el pt a face inscrierea sau trebuie facuta inscrierea in judetul in care are loc vanzarea?
Obiectul de activitate al societatii mele este comercializare de scule,echipamente si utilaje de constructii. Pentru vanzarile mai mari de 5000euro am vrea sa inscriem creanta in AEGRM. Va rog sa-mi spuneti care este procedura de inscriere in AEGRM si care sunt documentele de care am nevoie.
Exista un plafon minim al unei creante pt a o inscrie in AEGRM?
Daca vindem pe o factuta 5 echipamente de cate 1000 euro fiecare, se poate realiza inscrierea pe acelasi aviz de garantie initial al tututor celor 5 echipamente sau nu mai este necesara inscrierea in arhiva?
Răspuns la discuția elemente bilet la ordin avalizat
Daca avalistul este administratorul firmei, inseamna ca avalistul este aceiasi persoana cu emitentul si atunci ar trebui sa treaca si mentiunea pentru aval?
Mi s-a recomandat pt o mai mare siguranta a incasarii creantelor, sa utilizez drept garantie in cadrul contractelor comerciale de vanzari marfa, bilete la ordin avalizate de administratorul firmei. Astfel in cazul in care firma careia ii vindem marfuri intra in imposibilitate de plata, administratorul garanteaza personal plata datoriilor catre noi. As vrea sa stiu care sunt elementele pt ca un bilet la ordin sa fie avalizat in mod corect:
-se trece numele administratorului in dreptul AVALISTULUI
-la rubrica: se avalizeaza pt...se completeaza firma noastra
-se semneaza de catre adminitrator
-Acolo unde este trecut LS, trebuie trecuta cumva stampila bancii la care are deschis cont administratorul, banca clientului sau stampila firmei carora vindem marfuri? Sau in acest caz nu se pune nici o stampila?