Daca se schimba cardul nu se rezolva problema. Trebuie trimis mail cu cererea de reziliere atasata. Dupa ce se primeste raspuns cu confirmarea anularii abonamentului premium se dezactiveaza contul din setari. Eu asa am procedat (dupa ce mi au fost retrasi 300 din cont) si am primit raspuns de anulare in 24 ore
Salut.
Sa va povestesc pe scurt experienta mea cu escrocii astia. Ca sa stiti cum am procedat sa-mi recuperez banii, poate ajuta pe careva. Mi-am facut cont crezand ca este ceva de genul Twoo, cu abonament pe o perioada de timp si cu reinnoire doar daca platesti iar. Asta a fost prin octombrie. N-am stat sa citesc termeni si conditii, etc. Niciodata nu citesc prostiile alea. Am citit mai mult forumuri dupa ce m-am abonat. :)
Ma trezesc abonat si cu suma retrasa de 479 lei de pe card. Interesant... incep sa ma documentez. A doua zi am fost la banca, am schimbat cardul asociat contului curent. Le dau primul mail prin care cer anularea contului. Primesc formularul, il completez, il scanez si il trimit. Ok. urmeaza al doilea mail prin care cer restituirea banilor. Si incepe o epopee, un schimb de 100 de emailuri. Dupa cateva mailuri, in care ii amenint cu politia, instanta si statul paralel, sunt de acord sa-mi restituie 399 lei. Le raspund ca da, primesc banii a doua zi. Dar mai ramasese de recuperat restul de suma. Si incep sa-i bombardez cu mailuri. Cum imi aduceam aminte de ei. pac un mail. Chestii de genul: hotilor, vreau banii, dati-mi banii, escrocilor, huo, banii, hai mai repede, astept banii. N-au mai raspuns nimic pana la inceputul lui decembrie cand am primit si restul de bani. Happy end.
Dupa cateva mail-uri cu cei de la relatii clienti, vad ca mi-au dezactivat "planul premium" pana la urma. Totul am discutat pe mail, nici decut pe fax sau cum ar mai vrea ei.
Sper ca toti in aceeasi situatie ca mine sa rezolve, pe cale amiabila, asa cum am reusit si eu.
PS: Dupa data de expirare, nici nu vreau sa mai aud de asemenea site-uri, mai bine singur si linistit, decat stresat si "hartuit".
Va atasez mai jos raspunsurile lor:
[IMG][ link extern ] ]
[IMG][ link extern ] ]
Multumesc si bafta tuturor!
Buna. Eu mi am revocat contractul la 3 zile dupa ce am platit pentru o luna. Am completat acel formular si am trimis si o poza cu un screenshot dupa mesajul primit la banca cu plata abonamentului-pe site arata ca nu e procesata. Le am scris ca daca nu imi raspund in timp util voi fi nevoita sa apelez cu plangeri la institutiile publice pertinente.
In 3 zile mi au trimis mail ca nu voi mai fi facturata si abonamentul premium expira la nu stiu ce data. Apoi devine cont simplu.
In orice caz, mi am schimbat cardul, sa fiu sigura.
Se poate si functioneaza.