avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1917 soluții astăzi
Forum Activitate DMX06

Activitate DMX06

Buna ziua.

Cu ceva vreme in urma operatorul de telefonie mobila m-a informat ca urmeaza sa creasca pretul abonamentului . drept urmare mi-a oferit 30 de zile de la anuntarea acestei modificari sa denunt unilateral contractul.
Ca urmare, am discutat cu altri operatori si am decis sa portez numerele la unul din acestia. Am semnat contractul in ultima din cele 30 de zile de "gratie". In urmatoarea zi lucratoare am primit mesaj ca cererea de portare a fost respinsa pentru toate numerele pe motiv de date introduse eronat (presupun ca de cea care a intocmit cererile de portare). Avand in vedere ca nu mai puteam face alte cereri de portare pentru ca iesisem din cele 30 de zile si ca intre timp descoperisem ca aveam si o parte din telefoane blocate in retea, am notificat in aceiasi zi operatorul ca renunt la portare si reziliez contractul. Au primit notificarea de reziliere dar au refuzat sa primeasca si sim-urile pe motiv ca nu au voie pana nu primesc ok de la juridic si mi-au spus ca oricum voi plati cele 12 luni de contract.
Acum, la aprox. 2 saptamani de la notificarea de reziliere, primesc factura ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat.
Care ar fi pasii de urmat? Presupun ca trebuie cumva sa contest factura, dar nu stiu cum sa fac asta.
Din pacate nu ma pot adresa ANPC pentru ca este un contract pe persoana juridica.