Multumesc pentru raspuns! Dar este o situatie in care si proprietarul de buna credinta mi-a dat dreptate in privinta caldurii, si ca intradevar in apartament este foarte frig pentru un adult mai ales pentru un copil. Si pe cale amiabila doamna mi-a inapoiat banii. De ce nu poate face nimeni nimic impotriva agentiilor? Chiar sunt foarte multe persoane care au avut probleme de genul in privinta comisioanelor!!! Poate in instanta se rezolva sau poate ar trebuii implicata si mass media in acest subiect putin. Pana la urma cineva ar trebuii sa se sesizeze. Oameni de buna credinta care pierd de la sute pana la mii de lei!
Oamenii buni!!!!
Buna ziua! Am inchiriat un apartament foarte dragut nimic de zis.! Am dormit 2 nopti impreuna cu familia si am constatat ca in apartament era extreme de frig. Trebuia sa tin copilul (6 ani) cu caciula in cap si noi imbracati calumea. Am discutat cu proprietara despre problema si mi-a spus ca stie ca este foarte frig si mi-a recunoscut ca nu a fost in totalitate sincera si din dorinta de al inchiria a omis sa imi spuna despre problema. Am hotarat de comun accord ca doamna sa imi restituie banii in totalitate. Intrebarea mea este daca fac plangere la politie si la protectia consumatorului pot recupera comisionul agentie? Nu am facut contract cu agentia decat contractul cu proprietara. Am o poza cu bonul eliberat pe WhatsApp pe suma de 800 lei . Si mai precizez ca dupa 2 nopti dormite acolo am hotarat sa ma intorc inapoi la locatia de unde am plecat. Va multumesc!