Vă mulțumesc! Am luat legatura cu firma de asigurări și sevice-ul. Ne-au schimbat piesele. Concluzia : nu trebuie să ne lasăm păcăliți și trebuie să luptăm pentru drepturile noastre!
In urma cu 2 saptamani am fost tamponata din spate de un Iveco, al carui sofer " nu a fost atent" . Am mers la politie/ nu am vrut sa fac amiabila, m-am speriat destul de tare.Am facut programare online pentru constatare, m-am informat , dar se pare ca am fost mintita in legatura cu un service....mare surpriza: desi am precizat de la inceput ca vreau piese originale si m-au asigurat ca asa va fi.... masina mea a fost reparata cu piese din dezmembrari si after-market..... atunci cand mi-am aratat nemultumirea am fost iar asigurata ca se rezolva , ca au crezut ca ma grabesc si alte tampenii..... Am fost nevoita sa iau masina spunandu-mi ca ma vor suna atunci cand vor veni noile piese.Semnasem de la inceput ca sa fie virati banii de la Omniasig in contul service-ului,de aceea am sunat iar la Omniasig si le-am prezentat situatia solicitand sa nu le vireze banii pana nu remediaza problema.Am primit nr de inregistrare si astept..... Legea 132 din 2017 se aplica in situatia asta..... nu au vrut sa imi dea deviz si mi-a fost teama sa nu imi fure piese de pe masina.... au primit in aceeasi zi o masina identica , care nu era reparata pe asigurare. Ma gandesc sa cer o expertiza si sa ii dau in judecata pentru inselaciune, pe langa sesizare la ANPC.Am sanse reale de castig?