Buna ziua!
De 1 an de zile, luna de luna, la intretinere se percep urmatoarele 2 fonduri: fond de reparatii (care se mentine la aceeasi suma de 27 lei/luna) si fond fatetare bloc (care se modifica de la luna la luna, variind intre 50-90 lei/luna). Tin sa mentionez faptul ca acest fond de fatetare se ia in avans, fara sa fie semnat vreun contract de prestare servicii cu vreo companie in regie proprie ori cu primaria, in speranta ca la un moment dat se vor strange suficienti bani incat sa se inainteze anumite proceduri in scopul initializarii fatetarii. Nedumerirea mea este urmatoarea - in conditiile in care o sa vand apartamentul, pot sa imi recuperez in vreun fel acesti bani platiti pentru "fondul de fatetare"? Din ce inteleg din legea 196 din 2018 se vorbeste doar de fondul de rulment, insa pe avizierul acestui bloc nu exista rubrica de fond de rulment. De asemenea, pentru toate aceste fonduri de reparatii pe care sunt obligata sa le platesc, nu am primit chitante separate. Toate cheltuielile sunt trecute luna de luna pe o singura chitanta. Administratorul blocului ma trimite la presedintele de bloc, presedintele de bloc ma trimite la administrator, si nu ma lamureste nimeni in niciun fel ce se intampla cu acei bani. Totodata nu mi-e clara nici cotizatia la fondul de rulment - se poate sa nu existe pur si simplu? Asociatia de proprietari poate sa constituie alte fonduri, nerambursabile, mai putin fond de rulment?
Ati putea sa ma ajutati cu un sfat, va rog?