avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 705 soluții astăzi
Forum Activitate Mihaisbd

Activitate Mihaisbd

Pe siteul be2, nu exista "Termeni si conditii". Meniul este facut sa nu ai acces la asa ceva. Nu exista niciun fel de informatii despre conditiile de folosire a siteului. Cel putin asa era cand am facut contul. Am cerut in mail termenii si conditiile siteului si raspunsul lor era unul standard, acelasi pentru orice as fi scris in acel mail, "Pentru rezilierea contractului trimiteti o cerere scrisa de mana si semnatura prin fax... "
Am inchis contul si la revedere.

AmonRa01 a scris:

Am trecut si eu prin asta si am rezolvat simplu ! In Termeni si Conditii vezi - Rezilierea raportului contractual cotra cost, încheiat prin pagina Web (aşa-numitul „Membru Premium“) trebuie să se realizeze cel puţin 14 zile calendaristice înainte de expirarea duratei respective a contractului – sau, dacă la cumpărare accesului contra cost s-a menţionat un alt termen, în cadrul termenului menţionat (vezi şi mai jos, alineatul 2 „Prelungirea contractului“).
Esti atentionat sub cele trei variante de abonament ca se prelungeste automat, doar ca nu se mentioneaza ca nu te si anunta.

Academic Singles dorește să pună la dispoziția clienților săi o procedură simplă de anulare. Modalitățile de solicitare a anulării sunt următoarele: din secțiunea de „setări” a profilului clientului sau printr-un clic aici (urmând instrucțiunile de anulare a abonamentului Premium). În afara celor de mai sus, o altă modalitate de anulare pe care care o poate alege clientul este de a trimite o declarație explicită, scrisă și semnată, folosind oricare dintre informațiile de contact de mai jos. Pentru a facilita atribuirea corectă a informațiilor și a proteja împotriva abuzurilor, clientul trebuie să-și specifice întotdeauna, ca o cerință obligatorie, numele complet, țara al cărei serviciu Academic Singles îl folosește, adresa de e-mail înregistrată la Academic Singles într-o manieră lizibilă (LITERE MARI DE TIPAR). Solicitarea de anulare poate fi trimisă prin e-mail la (serviciu-clienti@academicsingles.ro), poștă (be2 S.à.r.l., 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg Luxemburg) sau fax (+40 31 7107863).
Deci in termen de 14 zile le trimiti un email la - serviciu-clienti@academicsingles.ro , iar pentru siguranta iti anulezi cardul , il poti da pierdut la Banca. Daca iti faci un card din care faci plati ocazional si nu il anulezi iti vor lua de pe el cand il incarci pentru o plata oarecare in vederea achizitionarii altor servicii .
Daca te mai contacteaza le raspunzi o singura data - Am respectat termenii si conditiile , NU ma mai hartuiti ca nu dau doi bani pe voi si nu va mai raspund. Apoi nu le mai raspunzi niciodata. Banca va anuleaza cardul si telefonic in cateva minute avand apoi o perioada de cam 7 zile pana va vine noul card. Poti scoate o suma de bani inainte de al bloca pentru a nu ramne fara bani pana vine cardul si sa nu fii nevoit sa scoti de la ghiseul Bancii.
SUCCES !




Ne intelegem greu...
Banii nu ii mai puteti recupera. INCHIDETI CONTUL BANCAR !!!
cristina ignat a scris:

Domnule avocat Claudiu Lascoschi , la nenumăratele mesaje care le-am scris la serviciul clienti , mai mult de 15 in care am subliniat faptul ca nu am aderat la acest abonament și ca aderarea a fost abuziva fără consimțământul meu , suma de 300 RON fiind retrasa din cont fără acordul meu, iar anularea abonamentului Premium de pe site pur si simplu nu funcționează pina la final , ca sa pot Închide contul, am primit confirmarea ca pe 07.07.2020 nu va fi prelungit abonamentul Premium. Însă nu au specificat dacă îmi returnează suma de 300 RON.
Ce demersuri por face ca sa pot recupera banii?
Mulțumesc.

CLAUDIU LASCOSCHI a scris:

Închideți contul bancar.
Acest lucru rezolva situația.
In rest, va trebui sa va verificați lunar alte conturi desi este redusa probabilitatea sa va mai ia bani.
Daca nu mai folosiți cont bancar s-a terminat cu totul problema.

Avocat Claudiu Lascoschi
Baroul București



Presupun ca nu ati inchis contul de la banca !? V.au luat banii din nou ?

cristina ignat a scris:

Ai rezolvat ? Sint disperata. Nu știu cum sa procedez sa închid și sa anulez definitiv contul . Te rog , spune-mi și mie ce ai făcut?

Ejandor a scris:

Pe mine nu ma lasa site-ul sa intru, numai daca platesc ce nu am de gand sa fac. Din pacate banuiesc ca profilul sta activ...



Buna ziua. Mergeti si inchideti contul bancar de pe care ati facut abonamentul. Mergeti acum la banca. La mine a durat aproape 4 zile pana sa poata inchida contul bancar. Altfel pe data de 7, vi se vor lua din nou cei 300 lei.

cristina ignat a scris:

buna ziua,
acelasi lucru am patit si eu . M-am inscris pe siteul singles50.ro , am achitat pe 07.05.2020 59.9 ron pentru o luna sa vad cum functioneaza , si pe data de 07.06.2020 s-a retras din contul meu 300 ron , fara a initia si aproba tranzactia . Nu am primit nimic pe email , nu am incheiat nici un contract pentru a ma abona lunar . Nu stiu cum sa procedez ca sa inchid si sa anulez orice fel de legatura cu acest site. mi-i se pare abuziv cum procedeaza. exista sanse sa recuperez suma de 300 ron?

Eu am schimbat cardul. Luna trecuta am primit mailul "de amenintare" cu firma de executare silita. Nu am raspuns. Astept sa vad luna asta daca mai trimit mesaj. Nu stiu daca a fost inchis contul. De cand am schimbat cardul nu am mai intrat pe site.

Vera_16 a scris:

Buna, a functionat pana la urma ? A fost anulat abonamentul?

Intre timp am gasit o postare aici pe forum, asemanatoare. Cei de acolo vorbesc de academic singles. Eu sunt pe be2dating si se pare ca adresa si modul de operare ( in care se cere trimiterea prin fax a unei cereri ) este acelasi. Am cautat alte solutii de inchiderea contului dar nu am gasit nimic relevant. Le.am trimis mail si le.am cerut sa imi explice de ce abonamentul a ajuns sa coste 300 lei si raspunsul lor a fost la fel ca si prima data: sa trimit prin fax o cerere... Presupun ca este un robot care raspunde. Astazi ma voi duce la banca sa inchid contul si sa schimb cardul. Sunt curios ce va fi de acum inainte. Multumesc de raspunsuri.

Adrian Dimitriu a scris:

Site-urile cu abonament activeaza automat plata recurenta (ti se cere permisiunea in prealabil, dar alternativa este sa nu-ti faci abonament). Marile ziare (NewYorkTimes, de ex.) procedeaza la fel. Este o procedura pe care bancile o accepta, fiindca functioneaza prin companiile de carduri.
In astfel de situatii, solutia cea mai simpla consta in blocarea cardului si schimbarea cu unul nou.
Banca nu poate invalida intelegerea, fiindca ea este doar executantul, si nu una din parti.
Site-urile de dating sunt destul de dusmanoase: e cumva vorba de Academic Singles? el a mai fost subiectul unor plangeri pe acest forum, acum 6 luni - 1 an
av. Carmen Matei a scris:

Nu inteleg de ce vi se retin automat banii si nu efectuati Dvs. lunar plata.



Multumesc de raspuns. Toate informatiile de pe site se repeta si sunt formulate diferit. Nu este nimic concret in termenii si conditiile siteului. As vrea sa inchid de la banca tranzactia catre site.

av. Carmen Matei a scris:

Buna ziua,
Cititi Termenii si conditiile site-ului, Regulamentul site-ului si solicitati in scris lamuriri cu privire la suma de bani retinuta lunar in plus.

Buna ziua! Am o mica problema. Am facut un cont pe un site asemanator celor de matrimoniale si am ales cont premium in valoare de 10 euro. Am incercat sa sterg contul dar nu se poate sterge decat daca este prima data inchis contul premium. Meniul siteului este construit sa nu il poti sterge. Am trimis mail prin care am cerut inchiderea acestui cont premium. Am primit raspuns un mail in care mi se cere sa fac in scris o cerere semnata cu numele meu si emailul si trimisa prin fax sau mail catre o adresa din Luxembourg. Am verificat contul bancar. Acest site imi sustrage lunar 300 lei. Eu nu am cerut cont premium lunar. Si nici de aceasta suma. Mi se pare dubios ca trebuie sa fac o cerere scrisa. Ce pot face sa opresc acest cont ? Din alte mailuri trimise de ei, mi se spune ca daca voi trimite prea multe mailuri catre ei, ma vor pune la coada listei de asteptare. Multumesc, o zi buna!