Pe siteul be2, nu exista "Termeni si conditii". Meniul este facut sa nu ai acces la asa ceva. Nu exista niciun fel de informatii despre conditiile de folosire a siteului. Cel putin asa era cand am facut contul. Am cerut in mail termenii si conditiile siteului si raspunsul lor era unul standard, acelasi pentru orice as fi scris in acel mail, "Pentru rezilierea contractului trimiteti o cerere scrisa de mana si semnatura prin fax... "
Am inchis contul si la revedere.
AmonRa01 a scris:
Am trecut si eu prin asta si am rezolvat simplu ! In Termeni si Conditii vezi - Rezilierea raportului contractual cotra cost, încheiat prin pagina Web (aşa-numitul „Membru Premium“) trebuie să se realizeze cel puţin 14 zile calendaristice înainte de expirarea duratei respective a contractului – sau, dacă la cumpărare accesului contra cost s-a menţionat un alt termen, în cadrul termenului menţionat (vezi şi mai jos, alineatul 2 „Prelungirea contractului“).
Esti atentionat sub cele trei variante de abonament ca se prelungeste automat, doar ca nu se mentioneaza ca nu te si anunta.
Academic Singles dorește să pună la dispoziția clienților săi o procedură simplă de anulare. Modalitățile de solicitare a anulării sunt următoarele: din secțiunea de „setări” a profilului clientului sau printr-un clic aici (urmând instrucțiunile de anulare a abonamentului Premium). În afara celor de mai sus, o altă modalitate de anulare pe care care o poate alege clientul este de a trimite o declarație explicită, scrisă și semnată, folosind oricare dintre informațiile de contact de mai jos. Pentru a facilita atribuirea corectă a informațiilor și a proteja împotriva abuzurilor, clientul trebuie să-și specifice întotdeauna, ca o cerință obligatorie, numele complet, țara al cărei serviciu Academic Singles îl folosește, adresa de e-mail înregistrată la Academic Singles într-o manieră lizibilă (LITERE MARI DE TIPAR). Solicitarea de anulare poate fi trimisă prin e-mail la (serviciu-clienti@academicsingles.ro), poștă (be2 S.à.r.l., 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg Luxemburg) sau fax (+40 31 7107863).
Deci in termen de 14 zile le trimiti un email la - serviciu-clienti@academicsingles.ro , iar pentru siguranta iti anulezi cardul , il poti da pierdut la Banca. Daca iti faci un card din care faci plati ocazional si nu il anulezi iti vor lua de pe el cand il incarci pentru o plata oarecare in vederea achizitionarii altor servicii .
Daca te mai contacteaza le raspunzi o singura data - Am respectat termenii si conditiile , NU ma mai hartuiti ca nu dau doi bani pe voi si nu va mai raspund. Apoi nu le mai raspunzi niciodata. Banca va anuleaza cardul si telefonic in cateva minute avand apoi o perioada de cam 7 zile pana va vine noul card. Poti scoate o suma de bani inainte de al bloca pentru a nu ramne fara bani pana vine cardul si sa nu fii nevoit sa scoti de la ghiseul Bancii.
SUCCES !