Cred ca cea mai eficienta cale de rezolvare este, inainte de a o lua pe calea justitiei, sa faceti o vizita medicului stomatolog care v-a tratat,si sa lamuriti neintelegerea legata de ce lucrare credeati dumneavoastra ca veti primi si ce lucrare ati primit in realitate. De asemenea cred ca ar fi util si sa ii solicitati chitanta pentru intreaga suma pe care ati platit-o, precum si o hartie din care sa reiasa clar tratamentul de care ati beneficiat. Din ce ati postat in mesajul dumneavoastra nu se intelege foarte bine tipul lucrarii care v-a fost facuta.
De regula, atunci cand se efectueaza o lucrare de amploare (4000 ron reprezinta o suma destul de importanta) se da si o garantie care poate fi de la 1 an pana la 5 in functie de cabinet ( daca si tehnicianul ofera aceasta garantie, asta nu mai este treaba dumneavoastra, ci o problema interna a cabinetului caruia v-ati adresat ). Din cate inteleg, lucrarea nu are decat vreo 2 luni acum, asa ca practic este noua si cred ca medicul ar trebui fie sa o repare fie sa o repete (dupa caz) fara ca asta sa va coste in plus.
Daca nu se intampla asa, atunci cu hartiile obtinute (chitanta si planul de tratament semnat de medic), va puteti adresa colegiului medicilor din orasul in care isi are medicul cabinetul si sa faceti o plangere pe numele acestuia.