avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 718 soluții astăzi
Forum Activitate OanaMaria D

Activitate OanaMaria D

Menționez ca in contractul cu agenția de turism este stipulat faptul ca in cazul in care agenția anulează sau schimba in mod semnificativ detaliile pachetului suntem îndreptățiți la recuperarea banilor si dupa caz, si despăgubiți.
Buna ziua, situatia noastra este in felul urmator: in luna ianuarie am achiziționat un pachet de călătorie in valoare de 2200e pentru luna septembrie pentru care am platit avans 50%, iar rezervarea a fost confirmată. Zilele trecute am fost anunțați prin intermediul mailului ca zborul programat are orarul schimbat si ca nici hotelul nu mai este disponibil in acest caz si ca optiunile noastre sunt de a accepta voucher valabil 12 luni sau alternative la cazare si zbor in alte zile. Avand in vedere ca nici una dintre variantele prezentate nu ne ajuta am răspuns agenției si am cerut returnarea banilor pentru ca agenția nu isi mai poate respecta contractul. Ni s-a dat un al mail in care din nou ne-au oferit acelasi voucher. Din nou am răspuns ca dorim returnarea banilor si de data aceasta am cerut si motive clare, in scris de ce refuza sa ne dea banii înapoi si am atașat si regulamentul găsit pe site-ul ANPC privind dreptul la returnarea banilor in termen de 7 zile. Mai departe, primește doar soțul un al 3 lea mail, de data aceasta, de la o alta persoana, ceilalți participanți, inclusiv eu, fiind excluși din conversație cu voucherul si precizarea ca daca nu il folosim pana la sf acestui an ne vor înapoia doar 800 euro, dar numai in ianuarie 2021 desi noi am scris clar ca nu il dorim. Am răspuns si a 3-a oara ca nu acceptam voucherul pe care ni l-au trimis desi in 2 rânduri am comunicat in scris ca nu il dorim si ca vom face sesizare la ANPC si am si atașat toate conversațiile anterioare. Ce putem face in aceasta situație,ce alte pârghii legale avem pentru a ne recupera banii? Cum de se poate ca agențiile de turism sa faca una ca asta oamenilor? Este legal?