Va multumesc frumos pentru raspuns.
Emilika40 a scris:
Potrivit art. 319 (29) din Codul fiscal, nu trebuie să aibă ștampilă nici factura, d-apoi bonul fiscal.
ANAF spune așa:
Menţionăm că entităţile trebuie să aibă în vedere următoarele:
- bonurile fiscale emise cu aparatele de marcat electronice fiscale în baza OUG 28/1999 sunt documente care atestă efectuarea plăţii şi se anexează la registrul de casă
- înregistrarea în contabilitate a bunurilor achiziţionate sau a cheltuielilor efectuate de entitate şi achitate pe bază de bon fiscal (cu numerar sau card bancar), se poate efectua dacă:
a) entitatea solicită furnizorului factura aferentă bunurilor livrate sau serviciilor prestate, având ca anexă bonul fiscal emis de aparatul de marcat electronic fiscal
Deci au ce le trebuie - factura și bonul fiscal aferent, despre care nu scrie că trebuie să fie ștampilat.
Singurul caz în care trebuie ștampilat un bon fiscal e acela în care pe baza lui se decontează combustibil:
În cazul achiziţionării carburanţilor auto pe bază de bon fiscal, în conformitate cu prevederile din Codul fiscal, aceste bonuri pot fi utilizate şi ca documente justificative care stau la baza înregistrării cheltuielilor în contabilitate, dacă sunt ştampilate şi au înscrise denumirea cumpărătorului şi numărul de înmatriculare a autovehiculului.
[ link extern ]
Încercați să vorbiți cu șeful serviciului contabilitate, poate ați discutat cu vreun nou angajat. Dacă nu reușiți, cereți-le în scris baza legală a pretenției.
Sau raportați comandantului - nu am idee cum e sistemul la dvs. când aveți astfel de probleme.
Căutând după ceva care să vă ajute am dat peste un comunicat semnat Direcția Financiar-Contabilă, postat pe pagina de Facebook a Ligii Militarilor Profesioniști, care se numește TOTUL DESPRE DECONTAREA SERVICIILE TURISTICE:
[ link extern ] /
O să vedeți că nici acolo nu scrie nimic despre ștampila pe bonurile fiscale.
-editare la cerere-