Am doua fise de constatare!prima din data in care am dus masina la service (in aceasta fisa se mentioneaza ca zgomotele reclamate de mine se confirma si ca o sa fie luata legatura cu producatorul-acesta decide ce urmează pt a se remedia defectele), iar cea de-a doua fisa este un asa-zis raspuns tot de la service, vebit dupa 2 saptamani, in care apare ca s-a luat legatura cu producatorul si ca acesta a transmis faptul ca zgomotele sunt conforme si ca se poate utiliza masina asa! La solicitarea mea de a primi direct acest raspuns al celor de la Renault mi s-a transmis ca nu se poate!
Buna ziua,
Am cumparat au autoturism nou marca Renault Megane de la o reprezentanta si dupa 2 saptamani am constatat ca acesta are 2 defecte de funcționare: se aude un zgomot la apasarea ambreiajului (tip clinchet metalic, ca si cum lovesc doua piese metalice una de cealaltă ) si un alt zgomot, un fel de parait, cand depasesc viteza de 40 km! Am fost cu masina la reprezentanta de unde am cumparat-o si au facut o constatare (atat in service cat si mergand cu ea), iar in utna constatării, cele sesizate de mine s-au confirmat! Mi s-a transmis ca o sa fie anuntat producarorul si o sa fiu contactat ! Dupa 2 saptamani mi s-a transmis tot de catre service-ul/reprezentanta ca autoturismul este conform si ca zgomotele care se aud sunt normale! Neoficial, mi s-a spus de catre inginerul de la service ca masinile vin cu aceste probeleme direct din fabrica, M-am interesat in online si am intrat pe un grup dedicat acestui model de si am aflat ca sunt zeci de persoane cu aceleasi probleme la masini si care au fist tratati exact la fel de catre cei de la reprezentante!am initiat si o petitie online unde au semnat peste 30 de persoane cu aceste probleme la masini! Am dori sa stim ce putem face din punct de vedere legal! Pt ca ei refuza sa spuna in documente ca masinile au o problema, refuzand astfel sa le repare desi toate sunt in garantie! Multumesc anticipat