avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 690 soluții astăzi
Forum Activitate MariusAni

Activitate MariusAni

Buna ziua,
Institutia X a achizitionat prin SICAP (achizitie directa) produsele Y in valoare de Z lei.
Inainte de a demara procedura am discutat la telefon cu institutia, ne-am pus de acord asupra produselor le-am prezentat caracterisitici, avantaje etc etc. Ei au fost de acord prin urmare au initiat procedura, noi am acceptat-o iar ei au finalizat prin acceptarea finala. Toate bune pana aici.
La doua zile (dupa ce am mai discutat niste amanunte la telefon) am livrat produsele prin curier catre ei. Urmatoarea zi suna un reprezentant al institutiei si spune ca renunta la comanda pe motiv ca nu au bani, ca a trebuit sa aloce suma in alta parte. Precizez ca produsele nu au ajuns la ei iar ei spun ca nu le vor ridica.

Stiu ca legea le permite institutiilor publice sa anuleze o achizitie directa desfasurata si atribuita prin SICAP, dar se poate aplica si in cazul acesta?
Eu deja am cheltuieli de logistica, de achizitionare, etc... cum ma sfatuiti sa procedez?

Va multumesc