avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 699 soluții astăzi
Forum Activitate danimed

Activitate danimed

Eu voi invoca anularea contractului, reziliere etc. pe baza nerespectarii contractului la cel putin 2 puncte: nu respecta contractul privind gratuitatea si nu au instalat in termen de 30 de zile lucratoare 2 dintre servicii: cablu tv si telefonie mobila.
Numai ca ei in contract nu stipuleaza daune in favoarea clientului daca nu respecta contractul, din contra: din orice motiv as incheia contractul ( anulare, reziliere unilaterala, incetare ) inaintea perioadei de 2 ani eu ma oblig sa platesc aceste taxe.
Iar acest lucru contravine legii 193/2000 privind clauzele abuzive. Adica acest contract are obligatii numai pentru client iar in cazul in care clientul sau firma greseste clientul e tras la raspundere. Iar RDS-RCS ca si furnizor nu specifica in contract daune in favoarea clientului in cazul in care ei nu respecta contractul. Deci din punct de vedere legal acest contract este nul pentru ca nu respecta legile in vigoare.
Multumesc mult pentru raspuns. Am cautat mai multe informatii pe net despre RDS-RCS. Sunt foarte multi clienti nemultumiti de ei si vreau sa optez pentru rezilierea contractului imputand nerespectarea contractului bine inteles fara a achita acea suma mai ales ca ei in contract nu stipuleaza decat daune in favoarea lor nu si in favoarea clientului, acest lucru reprezentand clauze abuzive conform legii 193/2000.
Deci luni merg la ''razboi". Problema ca sa zic asha eu una o voi remedia dar sunt sute de persoane in calarasi in aceeasi situatie care poate nu au timp, informatii, cultura, nervi tari si se vor lasa prostiti de ei.
Nu accept asha ceva si voi face reclamatii la OPC, ii voi da in ziarele locale....pentru ca nu se mai poate..trebuie sa luam atitudine.
Ma numesc Purice Daniela iar in data de 20.06 2008 am incheiat un contract de furnizari servicii internet cablu tv si telefonie cu o firma specializata.
Contractul este pe o perioada de 2 ani pe care l-am semnat avand in vedere oferta pe care au facut-o cu 2 luni gratuit la toate serviciile. Internet am avut si inainte cu alta firma locala pe care actuala firma a preluat-o (eu avand contract pe perioada nedeterminata cu fosta firma).
Ieri am primit factura pentru prestarea serviciilor de internet pe lunile iulie si august 2008 luni in care beneficiez de serviciu, o suma pe care eu trebuie sa o platesc chiar daca in contract scrie clar ca am 2 luni gratuitate. Am dat telefon la firma iar dansii spun ca am gratuitate doar la celelalte servicii nu si la internet pentru ca reprezint in opinia lor abonat deja existent.
Mentionez ca in contract nu se specifica negratuitatea in cazul preluarii firmei vechi de internet, nu se specifica nimic de firma pe care ei au preluat-o. Eu consider ca sunt un abonat nou pe toate serviciile avand in vedere ca ma oblig pe 2 ani sa platesc aceste servicii.
Doresc sa reziliez contractul pentru ca mi se pare o minciuna sfruntata . Deasemenea firma se obliga sa-mi furnizeze aceste servicii in termen de 30 de zile lucratoare ceea ce nu s-a intamplat cu televiziunea prin cablu si telefonul mobil.Nici la ora actuala nu le am instalate. Consider ca ei au incalcat contractul.
Numai ca au un articol in cazul in care eu reziliez contractul din orice motive eu ma oblig sa platesc daune in valoare de 45 euro ( numita clauza penala) daca trece mai putin de un an si respectiv 35 euro daca trece mai putin de 2 ani.
Ceea ce nu specifica ei este faptul ca eu la randul meu nu sunt despagubita pentru nimic ca spre exemplu nerespectarea contractului de catre furnizor. Mi se pare aberanta aceasta clauza si o consider abuziva iar prezentul contract incalca legea nr.193/2000 privind clauzele abuzive.
Luni voi merge sa discut cu directorii lor pentru ca cu angajatii de la relatii clienti nu am sorti de izbanda iar in ceea ce priveste atitudinea lor vizavii de noi clientii lasa mult de dorit.
Ce ma sfatuiti sa fac in cazul in care imi vor cere suma de 45 euro?
Cu toate ca mie mi se pare ca eu trebuie sa cer daune-interese avand in vedere ca 2 conditii in contract nu le-au respectat-2 luni gratuitate la serviciul internet si nefurnizarea serviciului de cablu tv in termen de 30 de zile calendaristice.
Va multumesc mult.