Am comandat, am trimis colete și toate cu opțiunea de verificare înainte de plata. A fost pentru prima și singura oara când am mers pe încredere... și uite ca am luat mare teapa. Ce nu știe vânzătorul este ca am și convorbirile înregistrate cu răspunsul sau imediat după ce am desfăcut coletul și am văzut boxele ( "colegul meu a făcut o greșeală, rezolvam și îți aduc eu personal telefonul"...). Deci nu poate spune ca am înțeles eu ca achiziționez boxe.
[ interventie moderator - a nu se cita mesajele imediat anterioare - citarea a fost stearsa ]
Ma numesc Flaviu.
Pe data 1 decembrie 2020 am contactat un vânzător pe website-ul de anunțuri olx.ro pentru achiziționarea unui produs,respectiv telefon Apple iPhone 12 Pro max replica (menționez replica pentru ca asa cautam) acesta fiindu-mi necesar la serviciu.
Am picat de comun acord sa primesc produsul prin curier, însă fără opțiunea de verificare colet și citez după spusele vânzătorului "am uitat sa va spun că la. Cargus nu mai au optiunea de verificare de cand cu pandemia".
Apoi ieri am plătit suma de 480 lei curierului și am ridicat coletul, însă înăuntru, infoliat extrem de bine în banda adeziva, se afla o cutie cu boxe portabile, adică alt produs mult mai ieftin.
Am contactat vânzătorul, iar acesta aparent uimit, a afirmat ca a făcut o greșeală și mi-a promis întâlnire ulterioara pentru a regla situația. Din păcate, el a amânat acea întâlnire de 2 ori și apoi nu a mai răspuns la niciun telefon sau mesaj.
Mai departe, eu am contactat firma de curierat și am aflat numele real al vânzătorului, alt număr de telefon oferit lor este , iar adresa de livrare pentru ramburs este bd. Iuliu Maniu nr. 7 din București, adică magazin deschidere Samsung. Adică o adresa aleatorie folosita și un număr prepay de unica folosință.
Personal eu am discutat cu vânzătorul pe alte numere
Ce pot face mai departe pentru a-mi recupera prejudiciul?