Cu scuzele de rigoare precizez ca sunt nou pe site si probabil am gresit sectiunea,rog si eu administratori sa mute discutia in sectiune potrivita deasemenea rod sa dea un titlu potrivit discutiei eu nestiind sa fac acest lucru.multumesc mult
La data de20.01.2021 am fost contactat de catre care (XXXX)care mi-a spus ca ar fi interesat sa achizitioneze de la noi un set de faruri ,am cazut la comun acord si pe data de 25.01.2021 am vandut farurile catre dumnealui conform facturi (XXXX)apoi livrarea a fost facuta prin intermediu firmei de courierat Fan Courier conform awb(XXXX) la data de 25.01.2021
La data de 13.02.2021 am fost contactat din nou de (XXXX)spunand printre altele ca are probleme de reglaj cu farul din dreapta.L-am intrebat daca farurile au fost montate corespunsator, la care dumnealui mi-a raspuns ca a facut asta intr-un service autorizat (am cerut cateva poze din care reiese foarte clar ca cineva a incercat sa regleze farurile insa se pare ca mai mult le-a dereglat,un aspect care este important de precizat, farurile au venit echipate complet cu becuri si motoras de reglare clientul montandu-le pe masina in forma initiala cu care s-a prezentat la Inspectia Auto Periodica trecand fara probleme testul,ulterior a revenit asupra farurilor si a montat alt tip de becuri de tip xenon(lucru pe care nu il putea face inainte de inspectie pentru ca montarea acestor pe masina se considera modificare si nu e conform regulilor celor din domeniu auto) gaurind corpul farului.
Printre altele am cerut clintului sa revina la service sa ceara sa regleze farurile punand inapoi acelasi tip de becurile cu care au venit echipat initial si apoi sa incerce sa faca reglajul. Mi-a spus ca o sa incerce sa faca lucrul asta mentionand ca nu prea stie la cine sa se adreseze pentru ca cei de la service nu prea pareau sa stie cum sa faca reglajele. I-am spus si m-am oferit ca in cazul in care nu gaseste pe cineva capabil sa aduca farurile la forma initiala sa le trimita inapoi la noi si fara vreo cheltuaiala suplimentara voi face eu acest serviciu pentru dumnealui. A ramas ca ne auzim dupa ce v-a incercat sa rezolve.
La data de 12.03.2020 am primit pe telefon un mesaj prin care m-a informa ca o sa trimita farurile retur pentru care v-a solicita restituire banilor inclusiv celelalte cheltuile ce le-a avut(costuri de transport ,montaj…)
Intrebarea mea este cum am putea rezolva corect acesta problema (tinand cont si de conditiile de garantie si returnare care cer ca produsul sa fie returnat corespunzator in timpul stabilit fara parti rupte ,zgaruieturi sau chestii de genul acesta.
In speranta ca ma veti ajuta cu un raspuns ,va multumesc anticipat