avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 429 soluții astăzi
Forum Activitate Gabriela-Octavia

Activitate Gabriela-Octavia

Am comandat la sfârșitul lunii martie '21 un produs on-line, în urma vizionării unui video pop-up, fără să-mi notez numele firmei. Între timp, îmi făcusem un calcul că nu merita 200 lei ceea ce comandasem și am hotărât să nu ridic acel colet.
În 5.04.2021 am primit în schimb un colet de 99 lei despre care nu știam să-l fi comandat. (Comandasem mai demult un pachet cu cărți de această valoare pe care nu reușisem să-l ridic la timp și știam că a fost returnat...) În fine, am plătit și am ridicat un pachețel de 50 g. În interior am găsit niște chestii inutile.
Am căutat nr de telefon pe pachet, ca să solicit returul și rambursarea banilor, dar am găsit doar un nume de firmă din Slovenia, Spletni Marketing Alexandr Cosovici s. p., cu o adresa din România.
Nu figurează nimic pe internet dacă scrii numele firmei cu adresa din România, Str. Drumul Sabareni 24-26, 060647 București sector 6.
Eu dacă trimit ceva printr-o firmă de curierat, mi se solicită și nr de tel, nu doar adresa.
Nu există o lege care să oblige firma de curierat sa ceară și nr de tel de contact de la expeditor? Iar dacă firma de curierat a solicitat acest nr și îl are, nu are obligația să-l furnizeze, la cerere, când este vorba de un retur?
Mai pot face ceva pentru a mi se returna acești bani?