avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 755 soluții astăzi
Forum Activitate V Flory

Activitate V Flory

Cat timp este urmarit administratorului unui SRL insolvent, pentru acoperire datoriilor catre parteneri?
exact./
varianta unu - achizitie directa de la furnizor pe pers fizica la pret de catalog, firma juridica primeste un comision de intermediere
varianta doi - pers juridica cumpara de la furnizor, baga adaos pe langa comisionul de care beneficiaza si apoi factureaza pe pers fizica.
Vedeti dumneavoastra, in cadrul acestei societati, lucreaza oameni care au mintea foarte odihnita si nu sunt constienti ca venind la serviciu in stare de ebrietate pune in periocl nu doar viata ta ci si a colegilor. Oricat am incercat pana in prezent sa le explicam ca au semnat si ca nu au voie sa consume alcool, continua sa o faca. Daca vrem sa ii testam refuza, prefera absenta nemotivata si scaderea salariului pe perioada determinata.In acelasi timp, societatea are nevoie de angajati.
Buna ziua,

Ca in orice "impartire" se preiau atat active cat si pasive .
In cazul in care nu aveti un carnet de munca si ncii contracte de munca din care sa rezulte vechimea, puteti solicita la ITM eliberarea unui document din care sa rezulte intreaga dumneavoastra activitate. Sau o varinata mai usoara, ar fi ca la societatea in care lucari sa solicitati departamentului contabil sa scoata din revisal, dovada vechimii.
Contractul insotit de factura si chitanta de regula se predau la sfarsitul lucrarilor.
Contractul se incheie la inceputul executarii lucrarilor, in conditiile in care societatea prestatoare solicita un avans pentru inceperea acestora. (60%) - apoi restul de plata la sfarsitul lucrarilor.

cat despre societatea care achizitioneaza mterialele, va poate da factura insotita de un deviz detaliat sau direct factura pe numele furnizorului.
Buna ziua,
Legea asociatiilor de proprietari 196/2018 cu modificarile ulterioare :
ART. 85
Cheltuielile pe cota-parte indiviză de proprietate reprezintă cheltuielile asociației cu privire la
proprietatea comună, cu privire la: fondul sau fondurile pentru lucrări de întreținere, service,
reparații și, după caz, de consolidare, reabilitare, eficiență energetică, modernizare la părțile de
construcții și instalații aflate în/și pe proprietatea comună, astfel cum este descrisă în cartea
tehnică a construcției și în acordul de asociere: subsolul; conductele de distribuție și coloanele
instalațiilor de apă, canalizare, încălzire, energie electrică; echipamente de echilibrare hidraulică a
instalațiilor; casa scării; podul; spălătoria; uscătoria; terasa; ascensorul; interfonul - partea de
instalație de pe proprietatea comună; centrala termică proprie; crematoriul; tubulatura de
evacuare a deșeurilor menajere; structura de rezistență; fațadele; acoperișul și altele asemenea,
conform prevederilor din acordul de asociere; personalul angajat sau contractat al asociației: salarii
sau remunerații pentru administrator, contabil, instalator, electrician, portar, îngrijitor, personalul
care asigură curățenia etc.; indemnizații acordate membrilor asociației de proprietari ori
persoanelor alese: președintele, membrii comitetului executiv și cenzorului/comisiei de cenzori;
prime; credite bancare; contracte sau polițe de asigurări; cheltuieli cu produse și accesorii pentru
curățenie, alte servicii administrative către proprietatea comună.

Sper sa va ajute
Va multumesc pentru raspuns.

Intr-adevar asa este, dar in baza carei legi si art pot sa-l oblig pe angajat sa sufle in alcool test?

Exista un Regulament Intern prin care angajatii, nu au voie sa consume alcool in timpul programului sau sa vina la program sub influenta alcoolului.
Este un regulament semnat cu nume si semnatura fiecarui angajat.

Cu toate acestea poate refuza sa faca testul cu aparat sau la spital. Poate lipsi nemotivat.

Cautam o posibilitate prin care sa fie obligati legal sa accepte efectuarea testului, indiferent ca este la societate sau la spital.


Buna ziua,

In conditiile in care se hotaraste o persoana fizica sa permita construirea unei locuinte, poate apela la o persoana juridica.
Prin urmare, prima persoana juridica poate efectua lucrarea si elibereaza contract pentru prestari servicii insotit de factura cu op sau chitanta. = manopera
Exista si posibilitatea ca o a doua persoana juridica sa faca aprovizionarea cu materialele necesare, in 2 variante. cu factura de achizitie direct de la furnizor pe numele persoanei fizice, sau o a doua varianta persoana juridica azhitioneaza de la furnizor, trece prin contabilitatea sa (baga adaos) si apoi emite factura persoanei fizice.

Pentru prestarea de servicii, garantia o da persoana juridica care executa lucrarea.
Garantia pentru materiale o da furnizorul pe baza de bon/chitanta/factura .
Codul Muncii l-am studiat, nu prevede expres aceasta posibilitate. Nici o alta lege nu explica concret.
Din acest motiv am deschis acest topic.
Practic la societatile mari, se instituie o comisie si conform regulamentului intern se urmeaza o procedura concreta.
La societatile mici in schimb, se semneaza un regulament intern, prin care administratorul are dreptul impreuna cu un martor sa testeze persoana in cauza.
Data fiind situatia ma intereseaza un text de lege in acest sens.