Buna ziua,
In data de 02.07.2021 am platit avans unei firme pentru un eveniment care trebuia sa se desfasoare la 12.07.2021. Ca urmare a interactiunii cu ei, am ajuns la concluzia ca nu mai putem colabora, asa ca am anulat evenimentul (tot in data de 02.07.2021), insa ei refuza sa-mi restituie avansul.
Contractul nu mentioneaza decat partile si "Obiectul contractului: Furnizarea serviciilor de restaurant in locatie, la data X" - nici suma finala, avansul sau costul per persoana nu sunt mentionate. Avansul l-am platit cu cardul si mi-au dat bon cu titlu "Avans servicii restaurant", insa nu mai am bonul. La semnarea contractului, am agreeat verbal un pret per persoana.
Ulterior semnarii contractului, le-am cerut pretul per persoana defalcat pe servicii, ca sa inteleg de ce e de 3 ori mai mare fata de alte locatii comparabile. Ei au inteles de aici ca vreau o reducere (refuzand in continuare sa-mi dea pretul defalcat), pe care am agreeat-o telefonic.
Intelegand ca am de-a face cu rea-credinta (daca evaluez gresit, m-as multumi si sa inteleg asta), am suspendat "principiul cuvantului dat" si am revenit la ei ca sa anulam evenimentul si sa-mi restituie banii. Ei au refuzat, pe motiv ca "e complicat fiindca am platit cu cardul" si contabilul lor e in concediu.
Am convenit apoi ambele parti intr-un sms sa iau produse de la ei de aceeasi suma. De principiu, am vorbit doar la telefon, ei refuzand sa imi scrie o decizie luata telefonic si intr-un mesaj text. Propunerea cu produsele, prin sms, a venit de la mine.
Cu "principiul cuvantului dat" suspendat si fiindca in continuare doresc ca banii sa-mi fie restituiti, am alte optiuni?