avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 686 soluții astăzi
Forum Activitate Lucky GLM

Activitate Lucky GLM

În cest caz eu sunt partea vătămată pentru ca am primit un pumn in gura, și am nevoie sa îmi refac dintele, la întrebarea 1 ma refer ca dacă voi câștiga procesul având probele enumerate la întrebarea 2?

Voinea Liviu a scris:

Este vorba de mai multe fapte penale comise dupa depunerea plangerii penale.
Nu inteleg la ce va referiti cu " a avea castig de cauza".
Ar fi indicat sa va asiste un avocat.

Dosar Penal Agresiune intre taximetristi
Buna seara! ma numesc Lucian, Lucrez ca Taximetrist.
Am avut o agresiune cu un coleg taximetrist de la alta firma de Taxi.
in fapt;
In data de 16,11,2021 am avut o discutie mai aprinsa telefonica inceputa de un coleg de taxi de la alta firma, urmata de injuraturi din ambele parti, eu ma aflam intro statie de taxi singur, colegul a venit in statie de taxi a continuat cearta, a bruscat masina si mia dat un pumn in gura, am plecat de acolo. dupa cele intamplate am fost la doctor legist si am obtinut un Certificat Medico-legal si dupa am fost la doctor stomatolog si a constatat un dinte dislocat din gingie. Dupa ce am plecat din statie de Taxi intre timp am descarcat o aplicatie gratuita de inregistrat apeluri, in seara si a doua zi am vorbit la telefon cu agresorul si in urma discutiilor reise ca a recunoscut partial faptele si ca a avut o altercatie cu mine, cele intamplate am spus sefului meu si sefu a luat legatura cu agresorul si un urma discutiei intre ei a reconoscut fapta si ca se va impaca cu mine, initial a vrut sa se impace cu mine si ulterior sa razgandit si nu mai vrea impacarea, eu am depus Plangere Penala.