Bună ziua, va mulțumesc mult pentru răspuns.
Va putem contacta, pentru a apela la serviciile dvs? Ne puteți ajuta în acest sens, data fiind profesia dvs?
Va mulțumesc
Bună ziua, cei care au venit pentru verificare au spus ca liftul nu are nicio problema tehnica și ca zgomotul nu tine de activitatea lor. Mai mult, dupa aceasta verificare, am primit un răspuns la emailul trimis de noi, prin care ni s-a spus ca echipa care a fost la fata locului a remediat problema. Când am ajuns acasă, am constatat ca zgomotul este același.
Nu ni s-a dat nicio soluție.
Am trimis mail către cei sus menționați (care se ocupa de revizie), către ISCIR, către reprezentanții complexului în care locuim (încă nu am primit un raspuns), am încercat sa discutam amiabil cu președintele blocului și cu unii dintre locatari. Iar pe mai departe,din ce am mai citit (neavizat), ar urma o notificare la Primăria de Sector sau chemarea în judecata.
Nu am mai întâmpinat aceasta situație unde am mai locuit (la părinți, cu chirie), așadar nu știu cum sa procedez . Nu ma asteptam sa intampin o astfel de situație și indiferenta co-locatarilor în rezolvarea ei.
Luam în calcul vinderea apartamentului, pentru ca efectiv nu ne putem odihni..
Mulțumesc pentru răspuns.
Este lift cu troliu. Noi stam la ultimul etaj, dar din câte am înțeles liftul se aude și la celelalte etaje, doar ca locatarii "s-au obișnuit" cu zgomotul.
Zgomotul produs se aude la fel, de la pornire pana când ajunge la etajul chemat, sunetul are aceeași intensitate pe durata folosirii.
În decembrie anul trecut am achizitionat un apartament de 3 camere în sectorul 5.
Cand ne-am mutat permanent în apartament, am constat cu stupoare ca liftul produce zgomote care se propaga în orice camera și care nu te lasă să te odihnești, indiferent de orele din zi sau din noapte. Din păcate,nu am sesizat acest lucru în scurtele vizite de dinainte de achiziționarea apartamentului și mutarea definitiva și nici vechea proprietara nu ne-a avertizat .
Am încercat sa purtam o discuție cu asociația de proprietari ,dar și cu alți proprietari de apartamente din bloc. Răspunsul a fost ca liftul se aude în toate apartamentele, dar ca locatarii s-au obișnuit și ca..doar nu vrem sa fie liniște toată în casa (cumva un vecin ne-a și ironizat).
Nerezolvand nimic ,am mers mai departe și am dat emailuri către firma care asigura mentenanță, dar și către ISCIR. La verificare, nu s-a constatat nimic legat de calitatea liftului, iar despre sunetul emis au spus ca nu este de competenta lor.
Sunetul pe care liftul în provoacă nu ne lasă să ne odihnim după o zi de munca. Dimineața, la ora 5.00, ne trezește zgomotul produs, oamenii începând deja sa plece la lucru și sa folosească liftul.
De asemenea, am dat un email către cei care se ocupa de ansamblul rezidențial în care ne-am mutat, însă momentan nu am primit niciun răspuns (și nu știu neapărat dacă este de competenta lor).
De precizat ca soțul meu a discutat cu președintele scării care a spus ca nu are ce sa facă, ca oricum locatarii nu vor sa dea bani pt izolarea liftului, iar la a doua verificare iscir l-a și "certat" pe soțul meu ,prezindu-i sa încheiem odată cu tot subiectul acesta (liftul).
Discuția cu ceilalți proprietari de apartamente s-a produs pe un grup de whats app, cum am precizat și mai sus, nimeni nu dorește sa investească bani în acest lift.
Unde pot merge mai departe pentru rezolvarea problemei?
Este necesara contactarea unui avocat pentru a da în judecata asociația de proprietari? Este necesara chemarea unui expert pentru o părere avizata ? Un expert ar putea spune daca sunt depășiți maximum de decibeli admiși în aceasta situație?
Pot reclama asociația de proprietari la primăria de sector sau sa merg direct în instanta?
Ne dorim soluționarea cât mai urgenta a problemei, întrucât suntem cu nervii întinși la maximum din cauza lipsei de odihna .
Mulțumesc