avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 973 soluții astăzi
Forum Activitate Caamelia29

Activitate Caamelia29

Buna ziua,
Va rog, daca puteti sa ma ajutati cu un sfat intr-o problema legata de dreptul muncii. Lucrez de peste 25 ani intr-o institutie de stat cu profil farmaceutic. Sunt subinginer chimist-tehnologie chimica organica (studii superioare de scurta durata). In anul 2019 grila de salarizare s-a modificat, drept care toate functiile – studii medii si superioare au fost transformate in felul urmator: operator calculator; technician; biolog; chimist; inginer; farmacist etc au fost tranformate in referent; referent de specialitate; expert; inspector… Mentionez ca nu suntem functionari publici, ci contractuali. Aceasta modificare a avut loc pentru obtinerea unor salarii mai mari. In cazul meu nu a avut loc nici o transformare pe motiv ca am terminat facultatea in anul 1995 inainte de sist. Bologna. La inceputul carierei am lucrat in laborator (avand pregatire de specialitate), apoi cand s-a incheiat activitatea “Control Medicamente”, am trecut in Departamentul “Evaluare”. Nu conteaza ca in toti acesti ani am avut numai evaluari positive, salariu de merit si lucrez in specialitatea studiilor… In prezent toate facultatile, cu cateva exceptii sunt de 3 ani, dar nu mai sunt denumite de “scurta durata”, ca in cazul meu. Am colegi care au terminat facultatea on-line (istorie, geografie, psihologie, marketing, agroturism…..– nu au absolut nici o legatura cu profilul activitatii institutiei noastre), dar care sunt referenti de specialitate sau experti cu un salariu mult mai mare decat al meu. La vechimea mea diferenta ajunge pana la 1000 lei net, in favoarea lor. Nu mai inteleg nimic. Mi s-a spus ca nici macar un master in specialitate cum ar fi “Chimia Medicamentelor si a Produselor Cosmetice” nu ar ajuta cu nimic, atata timp cat facultatea de baza este tot de scurta durata. S-a sugerat sa fac o noua facultate. Cum este posibil asa ceva, Politehnica