avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 411 soluții astăzi
Forum Activitate NegreaIon

Activitate NegreaIon

Abuzul este că mă somează să îi plătesc din nou aceeași sumă plătită în decembrie 2020 prin transfer bancar. Și tot abuz mi se pare faptul că vor dovadă de plată de la mine, când plată a fost făcută în același cont în care mi se cere și în somația actuală. Deci propriu zis le-am adus la cunoștință, telefonic, că datoria a fost plătită pe data x, dar ei recunosc că s-ar putea să fi făcut o greșeală, dar nu doresc să verifice dacă ei au făcut o eroare, ci îmi solicită mie dovada. Drept urma, dacă eu nu am dovada, ei ar fi mers in instanță să le dau banii a doua oară. Cum se poate numi când o entitate se folosește de statutul ei ( in cazul meu firma de insolvență) pentru a pretinde prin somație aceeași sumă de bani de două sau mai multe ori?

adriandimitriu a scris:

care e abuzul, ca au inchis telefonul? e o impolitete.
schimbati furnizorul, fiindca devine riscant. in general, firmele in insolventa solicita plati cash, etc...

Bună ziua, un furnizor al societății a intrat în insolvență în urmă cu aproximativ 4 ani. In Decembrie 2020 am primit somație pentru o sumă restantă, sumă care a fost achitată în aceeași lună. Ieri am constatat cu stupoare că același cabinet de insolvență mi-a trimis din nou somație de plată pentru aceeași sumă. Când am luat legătura cu dumnealor și le-am spus că suma a fost plătită și că ar fi fost frumos să verifice acest aspect înainte să trimită somație, din nou, au zis că își cer scuze și că tot eu ar trebui să le trimit dovada de plată. Apoi când le-am spus că nu e normal și că nu le accept scuzele, mi-au închis telefonul. Cui pot să mă adresez în legătură cu acest abuz ?