Abuzul este că mă somează să îi plătesc din nou aceeași sumă plătită în decembrie 2020 prin transfer bancar. Și tot abuz mi se pare faptul că vor dovadă de plată de la mine, când plată a fost făcută în același cont în care mi se cere și în somația actuală. Deci propriu zis le-am adus la cunoștință, telefonic, că datoria a fost plătită pe data x, dar ei recunosc că s-ar putea să fi făcut o greșeală, dar nu doresc să verifice dacă ei au făcut o eroare, ci îmi solicită mie dovada. Drept urma, dacă eu nu am dovada, ei ar fi mers in instanță să le dau banii a doua oară. Cum se poate numi când o entitate se folosește de statutul ei ( in cazul meu firma de insolvență) pentru a pretinde prin somație aceeași sumă de bani de două sau mai multe ori?
adriandimitriu a scris:
care e abuzul, ca au inchis telefonul? e o impolitete.
schimbati furnizorul, fiindca devine riscant. in general, firmele in insolventa solicita plati cash, etc...