Am încheiat un contract de prelevare celule stem la naștere cu o bancă de celule stem din România în urmă cu câteva luni.
Banca are contract de recoltare cu spitalul de obstetrică.
In contract scrie că cele 2 kituri de recoltare sunt furnizate părinților la semnarea contractului (contractul a fost semnat în luna noiembrie 2022).
Ne-au dat decât un kit și ne-au informat că al doilea kit va fi trimis prin posta într-un timp rezonabil până la nașterea copilului.
Menționez că soția s-a ocupat de tot, scuza mea fiind jobul.
Tot ce scriu mai jos s-a întâmplat în ultima săptămână.
Copilul trebuia să se nască la termen în perioada 10-20 martie, și reprezentatul a spus că ne trimite al doilea kit in data de 20 februarie.
Soției mele i s-a rupt apa in data de 17 februarie, ora 00:30, după care am plecat urgent la spital.
Când am ajuns la spital doctorii ne-au informat că trebuie să nască și i se va face cezariana in următoarele ore și ne-a întrebat dacă avem cele două kituri pentru recoltare celule stem.
Aveam decât un kit.
După terminarea dialogului cu medicul am sunat la numărul de urgente de pe kit.
A răspuns un operator, i-am explicat problema și ne-a informat că nu are al doilea kit in Constanta și nici în apropiere de oraș. Nici nu mi-a oferit posibilitatea de a plăti pentru transport din alt judet, mi-au sugerat sa vin la București să ridic acel kit.
Copilul s-a născut la 6:40 in acea dimineață și este la incubator, dar celulele stem nu au fost recoltate deoarece nu aveam acele recipiente.
As dori sa chem banca de recoltare in instanță pentru a răspunde pentru greșelile făcute.
Noua, ca părinți, ni se par incomsurabile daunele făcute pe termen lung, dar vrem sa aflam opinia unui specialist.
Întrebarea mea este la ce tip de avocat as putea apela și dacă aveți recomandari.