avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 742 soluții astăzi
Forum Activitate RoxanaAc

Activitate RoxanaAc

Buna ziua,
Ma confrunt cu urmatoarea problema. Am luat un circuit in turcia printr-o agentie de turism. Conform contractului, agentia nu este raspunzatoare de schimbarile zborului si nu sunt trecute orele de zbor/flight number. Eu si sotul ne-am ocupat singuri de zborul intern conform datelor pe care le-am avut initial (orar comunicat pe whatsapp). Pt zborul intern am avut si o asigurare incheiata. Zborul de intoarcere in Romania s-a schimbat si am fost nevoiti sa platim 250 euro pt a schimba si zborul intern. Schimbarea Turcia-Bucuresti a fost comunicata verbal de catre ghid. Am vrut sa decontam acei bani prin asigurare si mi s-a zis ca pt dosar de dauna e nevoie de o confirmare de la compania europeana cum ca zborul initial a fost anulat si ca intr-adevar am fost nevoiti sa schimbam zborul. Pt ca tot ce a tinut de Bucuresti Turcia a tinut de agentie, am contactat agentia sa ma ajute cu documentele initiale. Mi-au zis ca se ocupa, mi-au dat cu seen vreo sapt ca dupa sa aflu ca nu au documentele necesare, ca nu pot oferi asemenea documente. Le-am sugerat sa emita ei un document care sa confirme ca era programat sa mergem cu zborul X dar din motive ce nu tin de ei au fost nevoiti sa fim mutati pe zborul Y. Dupa o lunga discutie, mi-au zis ca vor emite un astfel de document, dar din nou vorba multa si documente nu. Momentan am facut plangere la ANPC dar as vrea sa stiu exact daca exista vreo baza legala prin care ei sa fie obligati sa-mi ofere documente de genul. Nu le-am cerut despagubiri, ci doar niste documente. In contract este precizat ca in cazul modificarii datelor de calatorie agentia se obliga sa comunice in scris. Cand le-am atras atentia despre asta mi-au zis ca se face referire la datele de calatorie inainte de plecare. (extras: În cazul modificării uneia dintre prevederile esenţiale ale contractului (de exemplu; serviciile incluse in pachet, datele de calatorie, modificarea
categoriei unitatii de cazare), Agenţia are obligaţia de a informa calatorul, in scris, fara intarzieri nejustificate. Calatorul are posibilitatea ca in
termenul specificat de Agentie sa accepte modificarile propuse sau sa inceteze contractul fara a plati vreo penalitate de incetare.)