avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 593 soluții astăzi
Forum Activitate Bulents

Activitate Bulents

O întrebare mai simplă: dacă primesc produsul din service cu aceeași defecțiune? Și am observat defecțiunea după 2-3 ore de la ridicarea de la curier? Nu după o zi doua. Și de două săptămâni eu nu pot utiliza laptopul pentru că este in service.

ynocentta a scris:



Bulents a scris:


Săptămâna trecută au înlocuit ventilatorul, la mine a ajuns defect,
Și termenul era de 5 zile și la mine a ajuns defect nu reparat.

Dv ati fost prezenta cand a fost inlocuit ventilatorul la laptop ??
Termenul de reparat este de 5 zile in situatia in care service-ul are piesa in stoc daca este necesara comanda,curierat termenul se poate prelungi pana la 30 de zile

Și dacă primești produsul cu același defect? Ei au curățat de praf si au schimbat ventilatorul săptămâna trecută, la ce mai comandă alt ventilator? Doar să fi fost piesă cu probleme cu o defecțiune din fabrică, odată la ce au montat ventilator nou și au curățat, ca să stric eu în 2-3 ore după ridicarea de la curier cu dovada awb cu ora ridicării produsului de la curier, e imposibil, acel ventilator se strică dacă e uzat și la praf adică dacă strânge mizerie și blochează paleții ceea ce nu are cum că au curățat, piesa respectivă nu se strică așa repede, ca să strici cu intenție cred că trebuie să desfaci laptopul ceea ce este imposibil pentru că este în garanție extinsă!

ynocentta a scris:



Bulents a scris:


Săptămâna trecută au înlocuit ventilatorul, la mine a ajuns defect,
Și termenul era de 5 zile și la mine a ajuns defect nu reparat.

Dv ati fost prezenta cand a fost inlocuit ventilatorul la laptop ??
Termenul de reparat este de 5 zile in situatia in care service-ul are piesa in stoc daca este necesara comanda,curierat termenul se poate prelungi pana la 30 de zile

Da doamna, dar la mine e alta problema. Săptămâna trecută au înlocuit ventilatorul, la mine a ajuns defect, am trimis iar în service si au comandat alt ventilator cu toate că săptămâna trecută au montat deja unul nou. Și termenul era de 5 zile și la mine a ajuns defect nu reparat.

ynocentta a scris:

întrebarea mea este: pot cere negație

Dv puteti cere ce dosrit
Service-ul insa nu este obligat sa si acorde negatia,va interveni,eventual va inlocui piesa sau va remedia piesa deja montata si va va retrimite bunul
Service-ul intervine cum intelege de cuviinta ,emite factura cum ii convine ,dv nu aveti certitudinea daca factura corespunde interventiei

Bună seara, săptămâna trecută am trimis la depanero un laptop care ,,bâzâia.,, si se încălzea, pe 13 iunie a ajuns în service laptopul, pe 16 iunie am primit fișa cu statusul:reparat, au schimbat ventilatorul și pasta termoconductuare. Pe 20 iunie am primit prin curier la ora 14.44, am screenshoturi la greu ,pe la ora 17 am desfăcut cutia am deschis laptopul și surpriză un țiuit, pac imediat am filmat si am inchis laptopul mi am dat seama ceva nu e ok,imediat am sunat la ei am trimis video dacă e normal, și a doua zi am trimis la depanero. Pe 22 iunie a ajuns laptopul în service si am primit mail că au comandat piese, am întrebat imediat prin mail un răspuns interesant, că au comandat ventilator, stai prietene că săptămâna trecută ați montat ventilator nou , menționez că am garantie extinsă produs achiziționat de la flanco, întrebarea mea este: pot cere negație gen să îmi înlocuiască produsul sau să îmi dea banii înapoi?• Returnare gratuita produs reparat prin curier rapid
• Inlocuire gratuita produs (in caz de imposibilitate reparatie in termen de 5 zile lucratoare) cu produs identic in termen de 2 zile lucratoare
• Restituire contravaloare produs (in cazul in care reparatia nu este efectuata in termenul de 5 zile lucratoare) așa am găsit pe site la flanco la garanție extinsă, și sincer am o teamă să accept laptopul care e în service. Menționez că și la ora actuală e în service, mulțumesc