avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 950 soluții astăzi
Forum Activitate Ovidiu68

Activitate Ovidiu68

Bună ziua.
Conform legii 76/2002, la angajare se acordă prin convenție pentru anumite categorii ,o sumă de 2250 Ron per angajat.
Întrebarea mea este:
Dacă am angajați din aceste categorii, când beneficiez de aceste subvenții, dacă am depus dosarele de anul trecut din octombrie. Până acum nu am primit nimic.
Se dau din urmă, din momentul angajării?
Bună seara.
Înainte de a cumpăra "diverse" am anunțat proprietarul de următoarele acte care numai el mi le putea pune la dispoziție:
-relevee din care sa reiasă suprafața desfășurată a spațiului
-planurile arhitecturale de la data punerii în funcțiune a imobilului
-planul de amplasament
-planul de situație cu amplasarea în zonă
-regimul de înălțime
-documente justificative ,din care să reiasă dacă sau făcut schimbări de destinație sau după caz de construcție , anexare etc
- schițe cu detalii de structură funcțională și dotările aferente din spatiu
În așteptarea celor de mai sus enumerate eu mi-am făcut toate contractele la utilități + firmă deratizare.
Sau poate credeați că un simplu cadastru și o CF îți aduce autorizarea dorită......
Că nu le-am cerut înainte de închiriere știu că a fost o greșeală din partea mea , dar fusese anterior laborator și eu preluam tot laborator....
Din greșeli învățăm și pentru cine mai citește poate fi ca un sfat - AȘA NU !
Mulțumesc de răspuns.
Într-adevăr, am avut încredere și începător în acest domeniu plus de asta ,laboratorul funcționase vreme de aproximativ 4 ani.
Totuși care ar fi baza, temeiul legal pentru a îl da în judecată?
Bună seara.
Problema mea se prezintă astfel.
In urmă cu o lună jumate am închiriat un spațiu care a fost laborator de patiserie din 2019 (după sigla de la intrare și după cele câteva utilaje pe care le-am preluat împreună cu spațiul). Eu doresc să folosesc laboratorul și pentru fabricarea prajiturilor .
Am demarat cu, contractele pentru utilități și pentru autorizarea de funcționare.
Deoarece spațiul a funcționat ca și laborator de patiserie , lipsea câteva elemente importante din fluxul tehnologic (vestiarul, dusul magazia pentru materia primă etc). Am trecut peste aceste aspecte și cu acordul verbal din partea proprietarului ,am investit destul de mult în compartimentare,placare,vopsire, instalarea dușului, vestiarului și igienizarea in noul spațiu. Toate acestea le-am făcut într-un vechi spațiu alipit de clădirea principală, folosit pentru depozitare, ca vestiar etc , toate îngrămădite de-a valma .
La data de 4 ale acestei luni am solicitat prin SMS proprietarului, diverse acte necesare atât la DSV cât și la DSP, să mi le pună la dispoziție cât mai curând, pentru a putea depune dosarele spre aprobare și autorizare. Între timp comandasem un cuptor mare, frigidere și vitrine care mi-au venit la laborator unde le-am instalat ai pentru care a fost necesar să fac mai multe racordări (apă, canalizare, electrică) pe cheltuiala proprie.
În ultima săptămână am tot insistat să-mi înmâneze documentele (cadastru, releveu etc) de care aveam urgentă nevoie că să mă autoriza și deschide laboratorul, întrucât chiria "merge" . M-a tot amânat și acum chiar numai îmi răspunde la telefon. Am inceput să caut ceva legat de ce mă interesa, dar am realizat că nu există nici cadastru, nici releveu, nimic. Se pare cumva că de-abia acum au demarat ceva pentru obținerea de CF cadastru etc. Din cate știu acestea durează.
Și astfel din cauza proprietarului nu pot să pornesc afacerea și probabil că îmi va cere in continuare și chiria care este destul de mare.
Am ajuns într-un mare impas.
Am posibilitatea să-l dau în judecată pentru recuperarea valorii utilajelor și a îmbunătățirilor aduse ?
Am posibilitatea să numai plătesc chiria ?
Mulțumesc.