avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 261 soluții astăzi
Forum Activitate twodoor

Activitate twodoor

Răspuns la discuția Promotie inselatoare amazon.de


adriandimitriu a scris:

puteti solicita suport aici: [ link extern ] /
atentie insa: este vorba de un produs VANDUT de amazon sau de alta firma afiliata care foloseste platforma?

Salut,

Am discutat telefonic cu cei de la eccromania si mi-au propus ca inainte de toate sa verific si daca se poate face refund prin revolut, deoarece au mai intampinat probleme de genul

Produsul a fost vandut si livrat de catre Amazon.
Incerc sa aflu un raspuns mai indetaliat de la Amazon de ce nu se poate realiza un refund.
Salut!
Am comandat de pe amazon.de un telefon Google Pixel 8 Pro in 14.10.2023, perioada in care "puteai" beneficia de un Pixel Watch 2 gratis la comanda telefonului. De menționat faptul ca la momentul comenzii, nu era specificat faptul ca urmează sa te înscrii pe un link de la Google, firma care nu livrează in Romania.

Înainte sa comand am întrebat la support-ul Amazon daca pot beneficia de promoție, dat fiind faptul ca nu sunt stabilit in Germania si ca intenționez sa comand in Romania. Mi s-a comunicat faptul ca voi primi ceasul împreună cu telefonul. Odată ajuns telefonul, era fără ceas. Apelez din nou la support-ul Amazon pentru clarificări iar mi se comunica faptul ca de fapt trebuie sa mă înscriu pe un link de la Google, sa completez cu datele mele, ale telefonului si factura si mi se va trimite ceasul. Zis si făcut, completez cu toate datele cerute pe site-ul de la Google, dar nu mă lasă sa continui când ajung la partea cu adresa. Site-ul nu accepta adrese din afara Germaniei. In acel moment caut regulamentul de pe site-ul de la Google unde găsesc faptul ca nu sunt eligibil pentru promoție deoarece nu am o adresa rezidențiala in Germania.

Contactez din nou support-ul Amazon, discut cu un angajat despre situația de fata. Acesta neștiind exact cum sa procedeze mai departe, mă roagă daca poate sa pună apelul pe hold pentru a caută un răspuns pentru mine. Când revine, acesta îmi spune ca a fost o neînțelegere iar soluția pentru problema mea ar fi sa comand eu ceasul, pe banii mei iar când o sa ajungă ceasul la mine, sa ii contactez din nou la support Amazon si sa le prezint din nou situația si sa cer un refund. L-am rugat sa-mi trimită detaliile acestea pe mail ca sa am o dovada si am procedat cum mi-a propus.

Trece timpul de livrare de aproape o luna, ajunge ceasul la mine si contactez din nou support-ul Amazon. De data aceasta mi se spune ca va trimite cererea mea de refund mai departe si voi primii pe mail următorii pași. La câteva minute după acest apel primesc un mail de la support-ul Amazon faptul ca nu pot sa îmi facă refund. Apelez din nou support-ul Amazon pentru clarificări iar angajata cu care am discutat a mentionat faptul ca cei din customer support nu pot face astfel de refund-uri iar ea va completa o cerere de escaladare la un alt departament si mi-a trimis si pe mail acest lucru.

Astăzi am primit răspuns la ultimul mail faptul ca nu vor face un refund in aceasta situație.
Pentru mine nu este o opțiune returul telefonului si a ceasului deoarece deja am mai investit si alți bani in diverse accesorii pentru cele doua.
Dețin si poze la chat-ul de la support dar si mail cu faptul ca mi s-a spus sa comand ceasul pe banii mei si voi primi refund.

Ar putea o entitate legala precum ANPC sau altcineva sa mă ajute in astfel de situații dat fiind ca este vorba de Amazon din Germania?

Mulțumesc.