Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
acces informatii accesare baze date
Buna dimineata! Daca o persoana doreste sa stie cine i a accesat informatiile personale din bazele de date , poate face o solicitare in acest sens ? si daca da , la ce institutie? multumesc!
Buna ziua!!!! schimbare nume minor.
Printr o hotarare definitiva si irevocabila, minorul a fost incredintat spre crestere si educare mamei; in cazul recasatoririi mamei, numele copilului poate fi schimbat fara accept tata biologic sau este necesar acordul tatalui biologic?
valabilitate carte identitate simpla!!!!!
Buna ziua ! deranjez cu o intrebare vis a vis de termenul de valabilitate
al cartilor de identitate simple pentru persoanele de peste 25 de ani. Termenul de 03.08.2031 este reglementat de art. 5 al. 1 din REGULAMENTUL (UE) 2019/1157 AL PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI AL CONSILIULUI din 20 iunie 2019 privind consolidarea securității cărților de identitate ale cetățenilor Uniunii și a documentelor de ședere eliberate cetățenilor Uniunii și membrilor de familie ai acestora care își exercită dreptul la liberă circulație. Conform articolului 17 din oug 97 /2005 valabilitatea acestor documente este de 10 ani. In aceasta situatia prevaleaza legislatia europeana in fata legislatiei nationale? va multumesc!
decontul de chetuieli!!!!
Buna ziua! as dori sa stiu daca carnetul de deconturi primeste la inceputul anului numar de inregistrare din registrul de intrari iesiri si daca foaia de decont de cheltuieli primeste numar de inregsitrare din registrul intrari iesiri al unitatii? Multumesc!
va multumesc foarte mult pentru raspuns! Atata in aceste instructiuni cat si legea arhivelor nu este prevazut unde se inregistreaza toate registrele, condicele, borderourile. unei institutii. aici era marea mea nelamurire! Va rog sa mi spuneti cum se procedeaza in acest caz. Va multumesc!
Ordinul 118/2021 privind redactarea , înregistrarea și circuitul documentelor MAI, are aplicabilitate legala și în cadrul instituțiilor civile? Ex. Instituții de cultura etc. Mulțumesc!
buna ziua! va deranjez in legatura cu niste precizari privind activitatea de secretariat si inregistrarea documentelor. ma intereseaza in principal reglementarile legale privind registrul unic si anume daca este prevazuta existenta acestuia in compartimentul de secretariat. as dori sa stiu si unde se reinregistreaza registrele, condicele si borderourile la inceputul fiecarui an si cate stampile de inregistrare pot fi aplicate pe acestea. va multumesc!