Dilema mea morala sau penala sau civila s-a rezolvat in felul urmator: magazinul m-a notificat sa platesc marfa sau sa-l returnez asa ca am ales varianta cu plata.
Si acum alta situatie interesanta:
- magazinul mi-a trimis marfa pe care eu nu am comandat-o;
- magazinul nu poate sustine ca a fost greseala deoarece aveau 24h sa rezolve greseala de cand am anuntat eu de greseala (si am cerut raspicat sa nu trimita 2 produse) si ininte sa ridic marfa
- magazinul a cerut sa platesc ceva ce eu nu am cerut
Nu stiu daca exista lege pentru asa ceva, daca e penal sau civil sau ......... Nu ma pricep dar nu mi se pare corect oricum fata de orice consumator.
In afara de asta asi intreba :
- @anatiti ce ar zice sa va trimit niste produse pe care ulterior sa va cer bani?
- @criso811 ce ar fii ca dupa ce am trimis marfa sa va si acuz de furt.
Interesanta dilema. Teoretic eu am plătit tot ce mi sa cerut. Daca cer sa îmi facă un AWB de retur, pentru a avea trasabilitate, orare o sa se încurce in contabilitate?
O sa returnez pachetul. Chiar daca constiinta mea ar fi impacata (eu am anuntat inainte sa ridic pachetul deci nu am de ce sa ma simpt vinovata) dar nu am chef de complicatii. Singura mea dilema este, Ce acte pot cere firmei ca sa am dovada ca am returnat pachetul si sa se poata face usor legatura cu toata ameteala de acte si comenzi.
Buna ziua.
Am intampinat o situatie si nu stiu daca este ilegal sau nu, ceea ce am facut si daca da, ce consecinte poate avea actiunea mea.
Am comandat online un produs pe care l-am si platit pe loc. S-a emis factura pentru acea comanda. Peste 1 zi am primit factura de stornare pentru prima factura, 1 factura noua cu alt numar de comanda care a fost stornata imediat si a 5-a factura tot cu al 2-lea numar de comanda, in final a ramas o singura factura valida. Ca urmare acestor greseli mie mi-au livrat 2 pachete ambele cu ramburs 0. Inainte sa ridic oricare din pachete, am sunat la magazinul care a trimis pachetele, am anuntat ca sunt probleme si i-am rugat sa verifice comenzile si livrarile. M-au asigurat ca totul este in ordine (din pacate nu am inregistrarea convorbirii). Eu am ridicat ambele pachete trimise pe numele meu pe care scria ramburs 0. Ulterior m-au anuntat ca au confirmarea curierului ca eu am ridicat ambele pachete si imi cer sa trimit inapoi 1 pachet. Reprezentantul magazinului (persoana care a facut greseala si cu care am vorbit si atunci cand am rugat-o sa verifice situatia) pretinde ca este ilegal sa tin ambele pachete din momentul in care m-au anuntat ca s-a produs o greseala chiar daca greseala nu a fost a mea. Intrebarea mea este daca este ilegal ceea ce am facut si daca trebuie sa trimit pachetul inapoi si daca da, in cat timp?
Multumesc.