avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 950 soluții astăzi
Forum Activitate Palade Stefan

Activitate Palade Stefan

Buna ziua,
Am achiziționat un MacBook Pro 13 M2 de pe platforma eMag în iunie 2023, acesta a funcționat foarte bine pana în martie 2024 când nu se mai putea face update sistemului de operare. După multe ore în telefon cu cei de la asistenta am ajuns sa îl duc la style Cluj ( vivo ) unde a fost trimis în service pentru evaluare în data de 25/03 și i s-a înlocuit placa de baza, ajungând la mine în 07/04. A funcționat pana în 18/04 când dintr-o data s-a stins. în 19/04 am revenit cu el la istyle menționând faptul ca nu mai doresc repararea ci înlocuirea. A fost trimis în service și s-a înlocuit a doua oara placa de baza. DOUA PLACI DE BAZA INLOCUITE IN MAI PUTIN DE 30 DE ZILE. am solicitat în scris print-un răspuns la mailul primit de la service ca doresc înlocuirea produsului insa nu am primit nici un răspuns. Odată preluat laptopul de la style am constatat ca atunci când este folosit cu un monitor extern în momentul când conectez cablul de alimentare sau îl ating de carcasa laptopului, monitorul se stinge și se aprinde din nou. în 07/05 am ajuns din nou în service cu laptopul, menționând din nou ca nu mai doresc sa fie reparat ci înlocuit. a fost ținut în service pana în 14/05 pentru a îmi spune ca a trecut toate testele și laptopul nu are nimic. De menționat faptul ca înainte de a se schimba placa de baza cu același monitor nu a avut nici o problema. După deschiderea unui dosar la asistenta apple am fost îndrumat sa trimit din nou laptopul în service.
Ce e de făcut în aceasta situație și cum pot obține un alt laptop deoarece aparent aceste reparații nu țin.