avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1234 soluții astăzi
Forum Activitate M2668

Activitate M2668

Bună ziua,

Am deținut un card avantaj, pe care depuneam o suma de bani lunar pentru a plati banii consumați. Când s a întrat în pandemie, am rămas fără job. Am discutat cu cei de la Credit Europe Bank și le am expus problema, însă din păcate, dânșii nu sunt prea cooperanți sau înțelegători. Peste câteva luni am găsi un job, în tot acest timp am încercat să dau de cei de la banca ca să știu în ce stadiu se afla dosarul meu ca să pot plăti din nou, însă niciun rezultat. Am reușit sa aflu ca am fost plasata către un recuperator de creanțe și am început sa plătesc. Ulterior, iar am rămas fără job, căci pandemia a afectat firma la care eram angajata. Încă o perioada fara job, cu bunica bolnava prin spitale, chinuindu-ma sa găsesc un job. Am reușit într un final sa găsesc un job stabil și am și terminat datoria pe care o aveam în urma cu 2 ani. Însă cei de la Credit Europe Bank nu au trimis mai departe, către biroul de credite pentru a mi se actualiza statusul la ei. Asta înseamnă că voi figura mereu la ei cu datorie și nu voi ieși niciodată, deoarece ei sunt singurii care pot face asta și nu reușesc sub nici o forma sa ma înțeleg cu dânșii. Am discutat telefonic, am dat mail uri și nu am nici un răspuns.
As vrea sa știu cum pot proceda ca cei de la Credit Europe Bank sa trimita solicitarea către biroul de credite pentru a mi se șterge istoricul negativ sau măcar sa facă asta cu cei 2 ani în urma, ceea ce este imposibil.

Exista vreo soluție și pentru mine?
Mulțumesc!