avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 849 soluții astăzi
Forum Activitate Raduta Andrei

Activitate Raduta Andrei

Sunt student in anul 4 al Facultatii de Inginerie Electrica din cadrul UNSTPB si am o problema ce tine de modul de acordare al unei burse private din cadrul companiei Tenaris, bursa sub numele de Roberto Rocca.
Anul trecut compania a oferit 40 de premii studentilor din toata tara, de la facultati de stiinta si tehnica, printre care m-am numarat si eu. Conform contractului semnat inca de atunci, orice student bursier poate primi de maxim 2 ori aceasta bursa, insa nu in ani terminati (an 4 licenta sau an 2 master). Eu, fiind anul 2 de licenta la acea vreme si avand o medie mare, am decis sa reaplic si pentru acest an. Pentru acordarea burselor s-au luat in cosiderare 3 rezultate: 1-abilitati cognitive, determinate cu ajutorul unui test de IQ pe care l-am primit in format electronic; 2-abilitati oratorice si manageriale, determinate in urma unui interviu pe Teams sub forma de test dat la prima vedere, ce trebuia rezolvat in echipa; 3-rezultatele academice din anul anterior anului de aplicare, si din primul semestrul aferent anului de aplicare.
In data de 30/08/24 am primit confirmarea faptului ca nu voi mai fi bursier si anul acesta, lucru care pe putin spus m-a socat. Care sunt motivele din spatele acestei reactii:
1. Anul trecut in care am aplicat si am primit bursa (anul 3 de facultate), m-am inscris cu o medie de 9.64 in anul 2 si 9.88 in anul 3, semestrul 1. Anul acesta, anul 4 de facultate, m-am inscris cu o medie de 9.88 aferenta anului 2 si o medie de 9.88 anul 3, semestrul 1.
2. In urma testului cognitiv, de cel putin 2 ori mi s-a confirmat pe mail ca am avut un rezultat foarte bun comparativ cu restul oamenilor.