Bună seara!
Va rog sa ma ajutați cu un răspuns la problema mea.
Am un SRL pt transport marfa. Am achiziționat în septembrie cu factura fiscala material lemnos, ce reprezinta scanduri de sustine a marfii pentru remorci si beton pt construcția unui gard pentru terenul unde parcam si reparam masinile. Contabila refuza sa-mi depună declarațiile pe luna septembrie, pe motiv ca la aceste doua facturi nu am decizie data de administrator pt contructia gardului în regie proprie si proces verbal de începere a lucrărilor în regie proprie. Gardul l.am construit eu, nu am avut firma de construcții, decat betonul l.am achiziționat iar materialul lemnos l.am achiziționat de la o alta firma care mii la adus la sediul firmei dar pe factură mi.a trecut material lemnos (nu a specificat ca sunt scânduri pt remorci).
Contabila a refuzat categoric sa.mi depună declarațiile pana nu.i aduc aceste documente și si.a dat demisia de la firmă (a fost angajata cu contract de munca, nu a avut contract de colaborare) începând cu 01.11.2024.
Ma pus sa.mi găsesc alt contabil.
Am rugat-o pe contabila sa.mi elibereze balanța pe luna august, ca să o pot oferii altui contabil pentru am vedea rulajul firmei și activitatea fiscala ,pentru a.mi spune dacă accepta un contract de colaborare cu noi și a refuzat sa.mi elibereze acest document. A spus ca pana nu.i aduc documentele solicitate de ea ca sa sa.mi închidă luna septembrie, nu-mi eliberează balanța pe august și nici restul documentelor contabile care se afla la ea pe lunile iulie, august și septembrie.
I.am solicitat formular tip pt aceste doua cerințe ale ei, ca să le adaptez celor doua situații și mi.a spus ca este de datoria administratiei firmei sa le dețină nu a compartimentului de contabilitate, a refuzat sa ma ajute.
Ce pot face în acest caz și care sunt masurile de urmat?
Mulțumesc anticipat!