Multumesc ca ati impartasit experienta dumneavoastra cu mine. Diferenta la mine a fost ca s-a injumatatit oferta initiala. Dealtfel va multumesc tuturor pentru raspunsuri. Am rezidenta in alta tara de pe alt continent si, desi sunt roman, ar trebui sa nu mai fiu surprins de ce se intampla. Faptul ca ei doresc sa ofere un pret mai mic este de inteles dar a recurge la escrocherie este diferit. Atragerea unui posibil client cu o oferta plus voucher cand in realitate clientul
nu primeste nici pe departe suma se numeste escrocherie pe orice continent
Inteleg punctele dumneavoastra de vedere. Voi lua curand o decizie.
Ecranul nu era fisurat, nici macar zgariat, Da, am poze cu telefonul.
Pozele facute la testele lor arata la o rezolutie mare . in marginea stanga sus a displayului ceva ce eu nu recunosc a fi o fisura ci doar praf rezultat din folosirea uzuala.
In plus un ecran fisurat nu s-ar mai aprinde sau ar fi fost refuzat la testare imediat, fara a mai fi ofertat.
Manevra pe care o presupun, doar opinia mea personala, este ca au incercat sa devalorizeze valoarea mobilului inventand motive ca display fisurat si baterie ce afecteaza performanta ( bateria telefonului pe care am declarat-o
la inscriere este - health 88% ceea ce compania americana producatoare A***e considera ca este optima pentru functionarea telefoanelor sale.)
La momentul in care va scriu acest mesaj oferta pentru telefonul meu a fost retrasa si imi cer sa furnizez o adrsa de returnare a mobilului dar daca fac acest lucru imi asum ca primesc un mobil care poate fi defect ( sau nu) si nu voi mai
putea face dovada ca displayul a fost distrus la manevrare defectuasa in testele facute de dumnealor.
2. Au constatat ei ca ecranul e fisurat si necesita schimbare la un cost suficient ce a dus la scaderea la jumatate a pretului pr care mi-l ofereau dupa verificare. Intrebarea care imi vine in minte este cum au facut teste daca au vazut ca ecranul e fisurat? Asadar, practic tmobilul ar fi fost refuzat direct
Am dorit sa vand un telefon mobil prin intermediul unei platforme online cunoscute in RO. Oferta initiala plus un voucher de vanzare prin intermediul lor era acceptabila dar neangajanta decat dupa verificarea starii telefonului meu.. Am depus mobilul la un easybox conform protocolului de trimitere catre acea firma.
Mentionez ca starea mobilului ca aspect si functionare era foarte buna, in opinia mea.
Dupa testarea de rigoare am primit mesajul , in cadrul contului deschis online pe platforma firmei, ca mobilul meu nu corespunde ca functionalitate descrierii initiale si mi se ofera o suma derizorie, de 3 ori mai mica decat valoarea unui astfel de mobil aflat la vanzare pe acelasi site si jumatate efectiv fata de suma initiala sub motivatia ca trebuie schimbat dislayul si bateria care face ca mobilul sa nu aiba o functionalitate optima.
Nu am refuzat oferta dar nici nu am acceptat-o, cerand un nou test de verificare. Test. care evident a confirmat primul test.
I-am acuzat in scris de distrugerea displayului mobilului si de oferta de marketing mincinoasa, in fapt imi ofereau un pret la jumatatea ofertei initiale.
Dupa cateva zile de schimb de mesaje m-au instiinta ca au retras oferta si nu mai sunt interesati sa imi ofere nicio suma.
La intrebarea mea de ce nu au refuzat initial vanzarea mobilului daca au constatat deficiente serioase de functionare, au refuzat sa imi raspunda sau o fac evaziv.
Mi-au cerut sa le transmit o adrsa fizica unde sa imi returneze mobilu; dar imi este teama ca facand acest lucru accept de facto ca mobilul este defect si ca il accept asa cum este.
Intrebari:
1. poate ajuta ANPC in mod real sa recuperez suma initiala din oferta daca se adevereste ca de fapt ei mint cu privire la starea de functionare a mobilului tocmai pentru a ma determina sa accept oferta de pret derizorie?
2. care sunt sansele mele sa actionez in judecata firma pentru distrugerea bunului meu prin manipulare defectuoasa si tentativa de marketing mincinoasa avand in vedere ca suma oferita este un pic
peste suma de 1000 lei, iar eu nu cunosc preturile de actionare in judecata sau protocolul efectiv
Sunt nerealist in acest caz si e mai bine sa accept returnarea mobilului cu riscul ca acesta sa fie defect? Ma gandesc ca starea mobilului poate fi optima tot la fel ca atunci cand l-am trimis si a fost doar o tentativa a
lor de a obtine un produs pe care sa il vanda ulterior la un pret bun pentruei
Va multumesc daca ati citit si pentru eventualele raspunsuri