avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1047 soluții astăzi
Forum Activitate ContSters88413

Activitate ContSters88413

Ma gandesc foarte serios sa-mi deschid o clinica privata in Ro...oricum...multumesc pt raspuns
Sunt cetatean Grec, medic rezident(cu taxa) si de 9 ani in Bucuresti.
Dupa ce imi finalizez specialitatea as vrea sa ma stabilesc definitiv in Romania.

As vrea sa va intreb daca am dreptul obtinerii unui buletin romanesc (sau ceva similar)
dupa 9 ani de stat legal in Romania.

Am fost de mai multe ori la "Ministerul administratiei si internelor - Autoritatea pt straini"
si am incercat sa ma informez.
Din pacate de fiecare data,la ghiseul pt cetateni UE, gasesc un functionar diferit care nu e in stare
sa-mi raspunda la intrebarile mele si sa ma informeze corect.

Unul din ei mi-a dat sa completez "Cererea pt eliberarea cartii de rezidenta permanenta pt cetatenii UE",
in plus sa completez o declaratie pe propria raspundere ca n-am fost plecat din Romania
mai mult de 12 luni consecutive,
sa platesc o taxa de 7 lei achitata la Trezoria de sector,
sa prezint acte si documente prin care sa se faca dovada indeplinirii conditiilor prevazute de lege
cu privire la legalitatea si continuitatea rezidentei
(ex: facturi telefon,intretinere,etc, dovada spatiului de locuit)

Eu am prezentat diplomele,atestatele,adeverinta de la rectorat-UMF care dovedeste perioada studiilor mele
la facultatea de medicina si farmacie "Carol Davila Bucuresti",perioada inscrierii,data absolvirii,
inscrierea la rezidentiat cu taxa,cat platesc lunar,si durata specializarii.
Am mai prezentat Certificatul de membru de la Colegiul Medicilor din Bucuresti si certificatul de inregistrare
cu numarul de cod parafa de la Ministerul sanatatii publice a Municipiului Bucuresti,
care dovedeste ca pot exercita profesia de medic oriunde pe teritoriul Romaniei.

Cand m-am prezentat din nou cu toate actele de mai sus,