avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1467 soluții astăzi
Forum Activitate CnCon

Activitate CnCon

As dori foarte mult sa ma ajutati cu o problema. Sunt un student ce desfasoara un stagiu de practica la o firma de o luna. Am fost initial testat( 3 teste) si am fost sunat a doua zi sa accept propunerea lor. Am aplicat pe StagiiPeBune si am accepat sa desfasor practica la aceasta firma, timp de doua luni(cu o luna mai mult decat la facultate). Din cate am vazut, aceasta perioada se incadreaza in intervalul specificat de lege. Oricum firma m-a contscta destul de tarziu, dupa ce am fost o saptamana la facultate. Am inceput totusi stagiul, unde am primit un mic proiect initial si l-am facut mai mult singur, fara sa fiu ajutat cine stie ce. Contractul meu a fost semnat abia dupa doua saptamani iar managerul s-a tot eschivat sa vorbeasca cu mine cam toata perioada asta. Dupa doua saptamani in care am tras si acasa ca sa termin niste cerinte "de invatare" am primit efectiv un proiect comercial si lucrez de aproape doua saptamani singur la el, deoarece ceilalti angajati nu prea au timp de mine. Imi rasound la intrebari dar tot ce fac la proiect este creiat de mine. Se mai intampla sa refac anumite parti fiindca nu prea sunt indrumat si nu lucrez efectiv intr-o echipa care sa ma sustina. Problema nu este asta(ma deranjeaza dar nu prea mult). Problema este ca eu realizez o munca destul de dificila, si construiesc ceva de care firma are nevoie si s-ar putea folosi in viitor pentru alte proiecte comerciale. Aceasta este si intenti mea: sa realizez ceva de calitate. De asemeni am si intuitia ca ceilalti angajati nu au capacitatea de a realiza la fel de bine proiectul meu, eu fiind un inginer, avand astfel cunostinte de proiectare mai bine puse la punct. Ceea ce ma deranjeaza este faptul ca muncesc opt ore pe zi, uneori si mai mult, pe langa faptul ca platesc totul de la mine. Nefiind din orasul in care fac practica imi platesc intretinerea, masa, transportul