avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 575 soluții astăzi
Forum Activitate magdalena_i

Activitate magdalena_i

Răspuns la discuția Fisa de lichidare, inventar
Multumesc mult
Răspuns la discuția Fisa de lichidare, inventar
Veti rade.... eu sunt seful (sunt inginera)....... fratele administratorului (care nu are studii de specialitate, este un simplu mecanic) se va ocupa (deja se ocupa) de bunul mers al productiei, practic seful meu direct este administratorul (conform organigramei). V-am intrebat pentru ca vreau sa fiu in regula, sa nu ajung sa am problme in timp. Totusi eu nu pot face distinctie intre predarea inventarului (acel proces verbal predare primire) si fisa de lichidare, sunt acelasi lucru? Care este deosebirea? Multumesc pentru raspunsuri
Răspuns la discuția Fisa de lichidare, inventar
Va multumesc pentru raspunsuri. Mai am urmatoarele nelamuriri:

1. Va trebui sa ridic cartea de munca de la angajator sau de la ITM?
2. Este bine ca in cererea de efectuare a inventarului sa solicit si determinarea bunurilor pe care trebuie sa le predau in vederea eliberarii fisei de lichidare? (Situatia este tensionata si imi este teama sa nu ramana ceva nepredat si sa am probleme mai tarziu)
3.Lucrez la punctul de lucru (Arges) in productie, celelalte compartimente sunt la Valcea, fisa trebuie semnata de responabilii compartimentelor de la Valcea, cum sa procedez pentru a o lua (trebuie semnata)?
Va multumesc frumos
Sunt in preaviz de 5 zile. Lucrez la punctul de lucru al firmei (judet Arges), firma avand sediul social in Rm Valcea (judet Valcea). Va rog respectuos sa-mi spuneti-
1. Unde sunt depuse cartile de munca (ITM Arges sau Valcea)
2. Am obiecte pe inventar dar pana acum nu mi s-a cerut efectuarea inventarului. Trebuie sa-l cer eu? Am lista cu obiectele de inventar, dar este bine ca sa iau eu initiativa?