De fapt aceasta este uzanta,pentru ca respectivul vehicul,in momentul inregistrarii se afla in miscare si de aceea la o anume distanta se amplaseaza a doua masina care conform comunicarii prin statie,aplica sanctiunea.
Putetati sa va intoarceti la prima masina,cea care v-a inregistrat pentru a vedea inregistrarea.
Oricum,la cerere politia va trimite fotografia efectuata.
Formulati contestatie la instanta competenta teritorial,in 15 zile de semnarea sau comunicarea procesului verbal,dar dupa parerea mea, sansele sunt infime,mai ales ca este o viteza destul de mare peste cea legal permisa pe acea portiune de drum.
Bun, deci poate nu se poate folosi argumentul de invalidare al pv-ului. Dar atunci argumentul nr 2 arata incadrarea eronata a contraventiei. Conform legii, pentru depasirea vitezei legale cu 41-50 km/h sanctiunea este de 6 puncte penalizare + amenda. M-au incadrat in sectiunea 50+km/h, care se sanctioneaza cu suspendarea permisului, dar nu se poate demonstra decat depasirea cu 49.44km/h a vitezei legale. Ca urmare, ar trebui sa ma lase cu permis, nu?
~ Conținut șters la cerere ~
Da, am luat varianta convenabila pentru mine, dar nu este de datoria mea sa demonstrez ca sunt nevinovat ci de datoria politiei sa demonstreze ca sunt vinovat. Ca urmare, politia trebuie sa demonstreze in termeni legali ca viteza mea depasea 110 km/h. Ori acest lucru nu este demonstrabil doar cu filmarea radar. Cert este ca aveam intre 109.44 si 118.56 din punct de vedere legal. Este posibil sa fi avut sub 110 si ca urmare, cat timp politia nu poate demonstra cu alte probe ca am avut peste 110, proba radar demonstreaza doar ca am avut 109.44.
PV-ul este intocmit in conformitate cu OG 2/2001, cu exceptia faptului ca s-a folosit formularul 1A in loc de 1D (care am vazut ca a fost motiv de invalidare a PV-ului in macar 1 proces). Nu cred ca aveau probleme de omologare, fiind o actiune organizata bine.
~ Conținut șters la cerere ~