Buna ziua
Zilele trecute am pierdut (mi-a fost furata o geanta cu acte) cartea de munca. Am fost la ITM si mi-a spus sa duc "adeverinte cu vechimea" la noul angajator de la vechile locuri de munca. Problema este ca ultima firma la care am lucrat vreo 2 ani este in acest moment in lichidare si nici cel de acolo cu care am vorbit nu stie exact ce sa imi dea.
Asadar, ce acte mi-ar trebui exact de la firmele la care am lucrat si in special ce ar trebui sa cer de la firma in lichidare ?
Art. 9. (1) Decret 92/1976-In caz de furt, pierdere sau distrugere a carnetului de munca, se va elibera celui in cauza un carnet de munca duplicat, de catre ultima unitate la care acesta a lucrat sau lucreaza. Daca ultima unitate a fost supusa reorganizarii, duplicatul se va elibera de catre unitatea care detine scriptele unitatii reorganizate.
De la firma in lichidare trebuie sa solicitati o adeverinta de vechime vizata de ITM pentru perioada lucrata ... De altfel, daca acestia nu va pot elibera o astfel de adeverinta depuneti o cerere catre ITM prin care le solicitati eliberarea unei adeverinte de vechime pentru perioada lucrata la acest angajator.
de la societatile la care ati lucrat solicitati adevarite din care sa rezulte perioada in care ati desfasurat activitatea in cadrul lor. acelasi lucru il solicitati si de societatea aflata in lichidare, societate reprezentata prin lichidatorul judiciar.
ca sa simplificati lucrurile mergeti la ITM si solicitati de la dansii adeverinta respectiva pe care o elibereaza in urma achitarii unei taxe de40 ron .
culmea e ca acea adeverinta terebuie sa o depuneti tot la ei ca sa va elibereze duplicatul de pe cartea de munca.
mai trebuie sa mergeti sa publicati pierderea la monitorul oficial ceea ce va mai costa 80 ron.
succes