As mai face doua precizari, pe langa ceea ce s-a mentionat, deja:
1) Veti depune si Certificatul de Inregistrare al firmei, doar in cazul in care se modifica obiectul principal de activitate, urmand sa vi se elibereze unul nou, pe care va fi mentionata noua activitate principala.
2) Declaratia pe propria raspundere poate completa, sau modifica total, activitatile desfasurate. Trebuie sa alegeti formularul potrivit, pentru a nu va gasi in situatia ca ati sters activitati, pe care doreati sa le desfasurati in continuare...
Documentele necesare pentru înregistrarea în registrul comerţului a menţiunilor privind modificarea obiectului de
activitate (completare, extindere, reformulare, precizare domeniu şi activitate principală, schimbarea domeniului şi
activităţii principale)*:
1. Cererea de înregistrare (original);
2. Actul modificator al actului constitutiv (hotărârea adunării generale a asociaţilor acţionarilor/decizia asociatului unic/decizia
CA/directoratului sau actul adiţional la actul constitutiv respectiv, hotărârea membrilor GIE, GEIE, cu sediul în România
(original);
3. În cazul modificării obiectului de activitate al regiilor autonome, societăţilor cooperative şi organizaţiilor cooperatiste de
credit, se vor depune, după caz:
- hotărârea consiliului de administraţie, aprobată de ministerul de resort, pentru RA de interes naţional, iar pentru RA de
interes local, de autoritatea administraţiei publice locale (original);
- pentru societăţile cooperative hotărârea organului statutar (original);
- pentru organizaţiile cooperatiste de credit: hotărârea adunării generale a membrilor cooperatori sau actul adiţional
modificator cu viza organelor abilitate potrivit legii, dacă este cazul (original).
4. Actul constitutiv actualizat;
5. Dacă este cazul, certificatul de înregistrare şi anexa/anexele, în original*;
6. Declaraţia-tip pe propria răspundere (original), semnată de asociaţi sau de administratori din care să rezulte, după caz, că:
- persoana juridică nu desfăşoară, la sediul social, activităţile declarate, o perioadă de maximum 3 ani (model 1);
- persoanele juridice îndeplinesc condiţiile de funcţionare prevăzute de legislaţia specifică în domeniul sanitar, sanitarveterinar,
protecţiei mediului şi protecţiei muncii, pentru activităţile precizate în declaraţia-tip (model 2), sau, după caz,
declaraţia-tip (model 3);
7. Dacă este cazul:
- avizele prealabile prevăzute de legile speciale (copie);
- împuternicire specială (în formă autentică), avocaţială sau delegaţie pentru persoanele desemnate să îndeplinească
formalităţile legale (original).
8. Dovezile privind plata taxelor/tarifelor legale:
- taxe de registru;
- tariful de publicare în Monitorul Oficial, Partea a IV –a.
* certificatul şi anexa/anexele vor fi predate în original în momentul prezentării comerciantului în vederea ridicării
certificatului de înscriere de menţiuni şi a celorlalte documente, procedându-se la anularea lor prin grija personalului ORCT.
Excepţie face situaţia în care, la momentul cererii, comerciantul optează pentru eliberarea documentelor prin poştă sau email,
în acest caz originalele fiind predate odată cu depunerea dosarului.