Buna ziua,
Am o societate comerciala cu sediul in Bucuresti si doresc sa deschid un punct de lucru in Buzau.
Am incheiat deja un contract de inchiriere pentru sediul punctului de lucru cu un proprietar al unui imobil din Buzau.As dori sa stiu daca este necesar ca proprietarul imobilului sa mearga la administratia financiara de care apartine pt a obtine acea viza pe contract(avand in vedere noile modificari OG 54/2010).
Multumesc anticipat pentru raspuns!
P.S. Ce acte imi trebuie pentru infiintare punct de lucru in Buzau si unde se depun?
Daca ai inchiriat de la persoana fizica,ctr se inregistreaza la AFP;
Toate actele se depun la Bucuresti,acolo unde este sediul
Acte ctr de inchiriere,hotararea asociatilor pt deschidere pct de lucru,act constitutiv actualizat.
Conform Ordinului ANAF nr. 2112/2010 privind aprobarea Procedurii de solicitare si eliberare a certificatului pentru spatiul cu destinatie de sediu social, la Administratia Financiara se pot prezenta si reprezentantii persoanelor juridice, care au inchiriat spatiul.
Totodata, proprietarul imobilului va trebuie sa-si declare veniturile obtinute din inchiriere, asa ca ati putea stabili cu el sa se ocupe si de formalitatile introduse prin OUG 54/ 2010.
buna! va rog sa-mi spuneti cum este mai bine sa procedez, sa inchei un contract de inchiriere sau un contract de comodat pentru punctul de lucru al unui SRL... ce se accepta la administratia financiara? multumesc!