avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 998 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... CONCEDIU FARA PLATA INVATAMANT SI ANGAJARE IN MEDIUL ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

CONCEDIU FARA PLATA INVATAMANT SI ANGAJARE IN MEDIUL PRIVAT

Buna ziua.Sunt profesor titular de limba franceza si doresc sa imi iau 1 an de zile concediu fara plata.In perioada acestui concediu vreau sa plec in Franta sa lucrez.Firma care mi-a propus acest lucru imi ofera angajare cu carte de munca,salariu minim il voi primi in tara pe cardul de salariu si in Franta voi primi 1200 euro lunar.Vreau sa va intreb daca este legal sa fiu in acest concediu fara plata in invatamant si sa fiu angajata in aceasta perioada in mediul privat.Mentionez ca voi figura cu contract de munca in tara la aceasta firma care imi solicita detasarea in Franta.Astept un raspuns.Multumesc.
nu exista concediu legal fara plata de 1 an de zile
michaelared a scris:

nu exista concediu legal fara plata de 1 an de zile


Exista ... legea nu prevede o durata maxima pentru acordarea acestui concediu.
Potrivit art. 102 din Legea nr. 128/1997 privind Statutul personalului didactic, personalul didactic titular, care din proprie initiativa solicita sa se specializeze sau sa participe la cercetare stiintifica in tara sau in strainatate, are dreptul la concedii fara plata .

1. Persoana careia ii apartine un drept sau ii revine o obligatie in mod direct. De exemplu, o persoana poate fi titulara a dreptului de proprietate, a dreptului de autor, a unui drept de creanta etc.
Interval de timp in care un angajat este scutit conform legii sa lucreze si sa vina la lucru in cadrul unitatii cu care aceasta are incheiat un contract de munca.
Veriga structurala de baza din cadrul unei institutii de invatamant superior